Mijn Nieuw speeltje
-
- Quadrider
Zo da is hem nu , ik heb al veel en er komt nog skukken aan voor de Quad .
de bedoeling is voor hem in elkaar te zetten zo als ik hem voor ogen heb .
dan pas ga ik hem volledig demonteren , en veranderen van kleur en fenders
om dat er sommige delen wat er nu al opzit ook mee in het kleur moet ,
zou 3 kleuren combinatie willen , maar geen chrome of gepolierd effecten.
maar we zien nog wel ne keer dat je bezig bent kan er nog veel veranderen ,
kan wel zeggen dat die mooi moet zijn van look maar hij blijft wel om te rijden .
Zowel On road & Off road . mms daarom ook geen bling bling .
nu zijn er wel nog veel dingen vies en vuil , maar da komt goed .
ben er mee bezig , plus zo kleine dingen die voor mij zelfgemak moeten gedaan worden
voor 660 kenner vb ; waar de achteruitknop zit veranderen naar contact , en achteruit met hendelke op het stuur of onder zijkant plastiek ( daar ben ik nog niet uit ) .
waar het kan en mag kleurbouten in Alu .
Standaard uitlaat beschermplaatje word ook terug opgeplaatst na wa aanpassingen .
en de mods die op komst zijn , en nog zo wa prutsen en dan zal het zo wel zijn zeker .
en als we zo ver zijn veranderen van kleur he .
maar nu even zo genieten .
laat het jullie wel weten en zien in tijd en stond . Greetz
de bedoeling is voor hem in elkaar te zetten zo als ik hem voor ogen heb .
dan pas ga ik hem volledig demonteren , en veranderen van kleur en fenders
om dat er sommige delen wat er nu al opzit ook mee in het kleur moet ,
zou 3 kleuren combinatie willen , maar geen chrome of gepolierd effecten.
maar we zien nog wel ne keer dat je bezig bent kan er nog veel veranderen ,
kan wel zeggen dat die mooi moet zijn van look maar hij blijft wel om te rijden .
Zowel On road & Off road . mms daarom ook geen bling bling .
nu zijn er wel nog veel dingen vies en vuil , maar da komt goed .
ben er mee bezig , plus zo kleine dingen die voor mij zelfgemak moeten gedaan worden
voor 660 kenner vb ; waar de achteruitknop zit veranderen naar contact , en achteruit met hendelke op het stuur of onder zijkant plastiek ( daar ben ik nog niet uit ) .
waar het kan en mag kleurbouten in Alu .
Standaard uitlaat beschermplaatje word ook terug opgeplaatst na wa aanpassingen .
en de mods die op komst zijn , en nog zo wa prutsen en dan zal het zo wel zijn zeker .
en als we zo ver zijn veranderen van kleur he .
maar nu even zo genieten .
laat het jullie wel weten en zien in tijd en stond . Greetz
Laatst gewijzigd door CHONG #29 op vr 26 okt, 2007 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Pro Quadrider
mooie quad al , kben benieuwd
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Tnx , wel dat jullie moeten weten dat die Quad volledig uit elkaar was , en vrij tevree ben nu al met prestaties en look .zilladude schreef:mooie quad al , kben benieuwd
Had ne tijd geen zin meer in , zag er eigelijk geen begin aan . had bij aankoop kleine details niet gezien of door .
maar ondertussen ben ik al aan het inrijden .
nu nog wachten op wa stukken , maar kzen bezig met tank cover in Carbon look te plakken .
heb nu iemand die de Yamaha logo's ga snijden in de zelvde Carbon look stickers .
deze middag ga ik om Pinkerset ook ( carbon look )
en de meeste bouten veranderen naar de zelvde kop ( 6 kant denk ik )
Nu de koplampen aan het oppoetsen MAAR ( vermoet dat het nieuwe zullen worden of andere )
Achteras opkuisen MAAR dan blinkt die en dat is de bedoeling niet , geen chrome of pollier looks .
En als ik dat doe moet ik mee met de rest ook en dat zie ik niet zitten .
Misschien zo laten , en later als die weer uit elkaar ga , mee poedercoaten .
Ook de nerfbars & grabbar opkomst en skidplates worden niet gespaart van en kleurtje .
Morgen binnen bij DBM om mijn Oliefilter en Olie te vervangen , na 2 volle tanks leeg rijden .
Ook de kleppen weer regelen .
zo nog 2 keer en kan beginne vliegen kan nu soms ook al eens he maar niet lang .
bedoeling om hem goed in te rijden .
zitten al perform parts op maar komen in de toekomst nog wa aanpassingen op de motor .
Laatst gewijzigd door CHONG #29 op ma 01 okt, 2007 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen probleem , zeker doen .Speedy69 schreef:dan kunnen we binnenkort wel is afspreken om is een toerke te gaan doen he, dan ziet ge uw ex quadje ook nog is terug
Is voor mij nu ook wel wa wennen , is met handgas nu he en de power is meer ook ,
maar komt goed .
Mja even terug uit mijn garage , drink pauze .
achterlicht verwijderd van beugel en op plastieken geplaatst , zoals op de 350 modelen .
Vondt het niet mooi op ne beugel op grapbar .
Pinkers zijn er ook al maar nog niet op de Quad , eerst de standaard killswitch knop veranderen in 3 standen in plaats van 2
dan pinkerdoos halen en en beugels plaatsen ( foto's komen nog )
Ik probeer ook zelf mijn achtergrond van mijn nummer te snijden in Carbon look sticker voor de fenders achteraan .
stalenremkabel achteraan is ook besteld .
-
- Quadrider
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Mja , is waarBlaster 200 schreef:Jammer dat je hem weg doet
Kan ik nu nog niet juist zeggen , MAAR ne Quad weer OF MonobikeBlaster 200 schreef: Je gaat toch iets anders kopen, wat als ik vragen mag?
Maar nog niet zeker hé , moet motorrijbewijs halen dan pas Monobike
Zo net gedaan met de 3 led lampjes van Achteruit enzo , in de fenders te plaatsen .
Contackt zit op de plaats van de achteruitknop.
En achteruit is nu met hendeltje op het stuur .
Ze , staat in top staat voor de volgende bestuurder .
Nerfbars heb ik ook nog maar ik zelf zet ze er niet meer op .
Zo dat was het dan Over mijn 660 . Bij deze word niets meer aan gedaan kwa opbouw of personalizeren
660 hoofdstuk is ten einde .
Greetz chong .
TE KOOP
prijs kan over gepraat worden = 0476/29/63/48 ( werk in ploegen indien geen antwoord laat u nummer na ik bel terug )