offroad vraag (limburg )

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Waar rijden jullie meestal? Misschien kom ik eens een keertje mee als ik tijd kan vrijmaken.
PUM@@TJE
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door PUM@@TJE »

Mika schreef:Waar rijden jullie meestal? Misschien kom ik eens een keertje mee als ik tijd kan vrijmaken.
we zijn meestal met een hele groep, waaronder tib01 ik en nog 2 vrienden de 2takten vertegenwoordigen, de rest is viertakt, 2wkends geleden zijn we tot spa en chaudfontiane gereden en daar de bossen bezocht allé meer steegjes, voor de rest rijden wij hier in de buurt wat, langs autostrades ,...
JdmhatchR
Quad Master
Quad Master

Bericht door JdmhatchR »

PUM@@TJE schreef:
Mika schreef:Waar rijden jullie meestal? Misschien kom ik eens een keertje mee als ik tijd kan vrijmaken.
we zijn meestal met een hele groep, waaronder tib01 ik en nog 2 vrienden de 2takten vertegenwoordigen, de rest is viertakt, 2wkends geleden zijn we tot spa en chaudfontiane gereden en daar de bossen bezocht allé meer steegjes, voor de rest rijden wij hier in de buurt wat, langs autostrades ,...
ah roel zijt ge hier ook geregistreerd :tongduim:

Idd, ben zelf ook nog maar 1 keer meegeweest maar het is dus vooral onder de walen..daar zijn veel meer veldwegen onverhard enzo
Plaats reactie