Test W-tec CRF450X op het circuit van Komen
ik geloof best dat een honda wat sterker kan zijn maar een nieuw yamaha wr blok dat naar 2 uur kapot is :? ik denk eerder dat er wat mis is gegaan bij het in bouwen iets met het olie systeem want daar doen ze iets aan veranderen als yamaha zo slecht is koopt nooit iemand een yamaha meer ik rij al jaren met yamaha en nooit is er wat mee gebeurd bij de mon rijden ze ook met yfz s met een yz 250 er in of vls met 250 wr blok die dingen doen het super
http://www.rockstarenergy.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Ik heb zo'n WR W-tec nog niet van dicht bekeken maar volgende vraag : een WR heeft een oliereservoir ingebouwd in het frame. Wordt bij het inbouwen van de WR in de W-tec dan een extern reservoir geplaatst of laat men dat gewoon weg ? Ik zou kijken om een extern reservoir van yfz bij te bouwen
Couprie heeft in Frankrijk ook al zitten experimenteren met YFZ blok waarbij reservoir wordt weggelaten om laatste grammetjes uit te sparen en is daar toch ook op terug gekeerd.
Couprie heeft in Frankrijk ook al zitten experimenteren met YFZ blok waarbij reservoir wordt weggelaten om laatste grammetjes uit te sparen en is daar toch ook op terug gekeerd.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
ja ze laan dat oliereservoir weg en dan doen ze een leiding van boven de kop naar de motor toe en ik denk dat het daar niet goed gaat
http://www.rockstarenergy.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Denk dat als je reservoir weglaat je beter ook ineens de oliepomp van YZF neemt die standaard wel zonder reservoir komt. Die pomp verschilt toch grondig in vgl met WR.
pomp YZF
http://216.37.204.206/alba/Yamaha_OEM/Y ... 8&Action=O
pomp WR
http://216.37.204.206/alba/Yamaha_OEM/Y ... 8&Action=A
pomp YZF
http://216.37.204.206/alba/Yamaha_OEM/Y ... 8&Action=O
pomp WR
http://216.37.204.206/alba/Yamaha_OEM/Y ... 8&Action=A
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
- Berichten: 564
- Lid geworden op: ma 29 aug, 2005 17:44
- Locatie: Meulebeke
- Contacteer:
Hoeveel olie hou je nog over nadat je het reservoir eruit hebt gegooid?
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
1.1 liter zit er in YZF blok, dus zal bij WR zonder reservoir +/- zelfde zijn.bertmat schreef:Hoeveel olie hou je nog over nadat je het reservoir eruit hebt gegooid?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Oorzaak zou zijn dat bij het starten ( door bijv. aan de gas te draaien) er een explosie kan ontstaan .
Ook door de kick niet volledig naar beneden te kicken, maar ik duw deze beetje aan dat ik volle compressie heb om ineen keer te kunnen starten...
Moet toch een andere oorzaak zijn denk ik... maar zou graag weten welke.
Zal eens kijken of ik een foto kan posten.
Ook door de kick niet volledig naar beneden te kicken, maar ik duw deze beetje aan dat ik volle compressie heb om ineen keer te kunnen starten...
Moet toch een andere oorzaak zijn denk ik... maar zou graag weten welke.
Zal eens kijken of ik een foto kan posten.
NO RISK, NO FUN...
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Bij het starten heb je toch altijd explosiejimmy schreef:Oorzaak zou zijn dat bij het starten ( door bijv. aan de gas te draaien) er een explosie kan ontstaan .
Ook door de kick niet volledig naar beneden te kicken, maar ik duw deze beetje aan dat ik volle compressie heb om ineen keer te kunnen starten...
Moet toch een andere oorzaak zijn denk ik... maar zou graag weten welke.
Zal eens kijken of ik een foto kan posten.
Lijkt mij rare uitleg, je zet toch altijd je kick op compressie vooraleer te kicken ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
krijg je wel gelijk een nieuwe motor als dat zo is neem dan een 2007 cross blok want wat is nu het voordeel van een wr blok als je de e-starter er af haaltNo Limit YFZ schreef:Bij het starten heb je toch altijd explosie :?jimmy schreef:Oorzaak zou zijn dat bij het starten ( door bijv. aan de gas te draaien) er een explosie kan ontstaan :? .
Ook door de kick niet volledig naar beneden te kicken, maar ik duw deze beetje aan dat ik volle compressie heb om ineen keer te kunnen starten...
Moet toch een andere oorzaak zijn denk ik... maar zou graag weten welke.
Zal eens kijken of ik een foto kan posten.
Lijkt mij rare uitleg, je zet toch altijd je kick op compressie vooraleer te kicken ?
http://www.rockstarenergy.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Normaal kan een explosie boven de zuiger geen effect hebben op de toestand van het carter.
Mss als er iets mis is met de zuiger of zuigerveren. Rare verklaring voor een gat in het carter.
Is de cilindir origineel of athena kit (meeste W-tec's met Yamaha hebben deze steken)?
Was de zuiger hogedruk? Zo ook het kickstarten,niet volledig naar beneden stampen mag hiervoor geen aanlijding geven volgens
mij normaal gezien.
Greetz Prodigy
Mss als er iets mis is met de zuiger of zuigerveren. Rare verklaring voor een gat in het carter.
Is de cilindir origineel of athena kit (meeste W-tec's met Yamaha hebben deze steken)?
Was de zuiger hogedruk? Zo ook het kickstarten,niet volledig naar beneden stampen mag hiervoor geen aanlijding geven volgens
mij normaal gezien.
Greetz Prodigy
Laatst gewijzigd door Prodigy op di 02 okt, 2007 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Sponsored by: Passion and Profession
quads
W-tec
MX en QX toebehoren
Scherpenheuvel
info@passionandprofession.be
quads
W-tec
MX en QX toebehoren
Scherpenheuvel
info@passionandprofession.be
-
- Quadrunner
- Berichten: 763
- Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
- Locatie: Vlaams-brabant
Op een amerikaans forum zeggen ze ook dat je zonder dat olieresevoir om de 30 min. de olie moet vervangen. Dus dat het enkel kan gebruikt worden voor mx
"You only want the wet sump kit if you only race. When you make a yz into a wet sump it needs oil changes every 30 mins. With a oil tank every 5 hours and oil filter every 10 hours."
"You only want the wet sump kit if you only race. When you make a yz into a wet sump it needs oil changes every 30 mins. With a oil tank every 5 hours and oil filter every 10 hours."
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
lonestar/laeger's pro-trax
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Wanneer je maar wil, denk dat ik donderdagmorgen in Loon zit, anders de week erop zaterdag of zondag. Staat in zandafstelling nu, baan van Loon Plage is perfect om te testen.peterrrrr schreef:hey
wanner kan ik x komen testen op de w-tec ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team