Schade raptor
Let Op ! je komt daar snel aan ze , als je alles standaard besteldquad-racerrr schreef:dat kost tog geen 4500 euro
grotendeels kan je zelf doen. behalve waarschijnlijk het frame niet.
maar zit nu wel dingen bij die mooier en beter zullen zijn Aftermarket , denk ik toch
en dingen waar je zeker zelf kan plaatsen zeker doen is misschien beter en goedkoper .
geef maar vb wat ik hier liggen heb van bestekbonnekes ;
Fenders maar dan ook alles V & A en tussenstuk ,
- Standaard van Yamaha 815.85 euro
- Maier 512.39 Euro
Achtersherm standaard + - 56 Euro
aftermarket 32 Euro
Diumgas standaard 74 Euro
aftermarket 80 Euro & handgas voor 660 = 59 Euro Enz ...
sorry was maar even voorbeeld hé , moet niet altijd duur te zijn om goed en mooi te zijn hé
even rond kijken en je komt e wel uit
maar over die kabels zal de prijs zo niet stijgen die heb ik nu zelf ook allemaal vervangen en dat was en pulschil
U maakt de grootste kosten met koeler , stuurstang enz.. maar daar heb je ook al veel andere dingen voor .
suc6 verder
jamaar als de verzekering betaald zal het toch met de origineel parts moeten gebeuren, ik zou hem ook laten maken, zelfs al kan je het zelf, gewoon om in orde te zijn, en ook voor garantie of dergelijke.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Het zal niet door de verzekering worden vergoed.
De schade word uit eigen zak betaald door degene die hem stuk gereden heeft.
Uiteraard kan ik een aantal onderdelen wel zelf vervangen, maar ik denk dat het verschil in kosten niet zoveel zou zijn, als ik dat nu zelf doe of laat doen. Het meeste werk zit m toch in het overzetten van het blok en alle andere onderdelen van het kromme frame op het nieuwe. Zelf kan ik dit toch niet.
Misschien dat er leden op het forum zijn die wel iets van de nieuwprijzen vd onderdelen af weten?
Voorbeeld: Het frame alleen al kost 1213.81 euro of deze prijs correct is zou ik niet weten.
De schade word uit eigen zak betaald door degene die hem stuk gereden heeft.
Uiteraard kan ik een aantal onderdelen wel zelf vervangen, maar ik denk dat het verschil in kosten niet zoveel zou zijn, als ik dat nu zelf doe of laat doen. Het meeste werk zit m toch in het overzetten van het blok en alle andere onderdelen van het kromme frame op het nieuwe. Zelf kan ik dit toch niet.
Misschien dat er leden op het forum zijn die wel iets van de nieuwprijzen vd onderdelen af weten?
Voorbeeld: Het frame alleen al kost 1213.81 euro of deze prijs correct is zou ik niet weten.
-
- Quadrider
- Contacteer:
,als je goed met de dealer overeenkomt kun je veel geld besparen ,zoals ze hier zeggen aftermarket,en qau garantie moet je zien dat je alle facturen en papieren erbij hebt op de onderdelen ,plus tuv keuring papieren dat is het voornaamste
Laatst gewijzigd door ghostrider1340 op ma 01 okt, 2007 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
1% free biker(gaan met die banaan)
Zou goed kunnen , zijn Us prijzen enj daar is het goedkoperBasbemboom schreef:Voorbeeld: Het frame alleen al kost 1213.81 euro of deze prijs correct is zou ik niet weten.
heb geen Oem parts site van hier , kan het wel navragen morgen .
1 Front Frame Comp. (Silver) Ur For Dpbse 1 $531.03 ea
1 Front Frame Comp. (Red) Ur For Bws1 1 $531.03 ea
2 Rear Frame Comp. (Silver) Ur For Dpbse 1 $305.44 ea
2 Rear Frame Comp. (Red) Ur For Bws1 1 $305.44 ea
3 Bolt, Button Head 4 $1.69 ea
4 Nut 4 $1.00 ea
5 Stay, Engine 2 1 $47.88 ea
6 Bolt, Flange 4 $0.69 ea
7 Stay, Engine 3 1 $5.80 ea
8 Stay, Engine 3 1 $5.80 ea
9 Bolt, Flange 4 $0.95 ea
13 Bolt, Flange 1 $2.34 ea
11 Washer, Plate (superceed: 90201-10774-00) 2 $3.43 ea
19 Nut, U Flange 1 $1.32 ea
15 Protector, Engine 1 $20.34 ea
16 Stay, Engine 5 1 $3.53 ea
17 Stay, Engine 5 1 $2.78 ea
18 Bolt, Flange 1 $2.34 ea
20 Bolt 6 $1.77 ea
21 Damper 2 $1.46 ea
22 Tensioner 2 $13.18 ea
23 Bearing 2 $9.25 ea
24 Washer, Plate 4 $2.36 ea
25 Collar 2 $0.97 ea
26 Bolt, Flange 2 $1.61 ea
27 Nut, Self-Locking (superceed: 90185-08169-00) 2 $2.00 ea
28 Bearing (superceed: 93306-20348-00) 1 $9.70 ea
29 Oil Seal 1 $3.50 ea
30 Oil Seal 1 $4.09 ea
31 Holder, Bearing 1 $6.70 ea
32 Plug 2 $2.43 ea
33 Tool Kit 1 $16.10 ea
34 Gauge, Air 1 $14.02 ea
-
- Quadrunner
- Contacteer:
zo te horen word je dik genaaid en met een beetje zoekwerk kan je die onderdelen 2de hands vinden en ligt die vriend niet blauw voor de kosten
ik kan het verkeerd zien maar volgens mij denk jij van hij betaald dus wat maakt mij het uit (don,t shoot me for this)
als je gewoon veel gaat zoeken op internet en overal wat vandaan sprokkeld en zelf samen met die vriend de dingen er op gaat bouwen zit je denk ik op nog geen 1500 eur (frame an recht gezet worden)
ik heb mijn raptor ook in puin gehad en dat zou zo,n 2000 euro gaan kosten als ik dat zelf deed en die was er erger aan toe als jij beschrijft
ook is er nog de mogelijkheid dat die dealer je naait
dit is zo even mijn mening
ik kan het verkeerd zien maar volgens mij denk jij van hij betaald dus wat maakt mij het uit (don,t shoot me for this)
als je gewoon veel gaat zoeken op internet en overal wat vandaan sprokkeld en zelf samen met die vriend de dingen er op gaat bouwen zit je denk ik op nog geen 1500 eur (frame an recht gezet worden)
ik heb mijn raptor ook in puin gehad en dat zou zo,n 2000 euro gaan kosten als ik dat zelf deed en die was er erger aan toe als jij beschrijft
ook is er nog de mogelijkheid dat die dealer je naait
dit is zo even mijn mening
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
Dus ik word dik genaaid als ze zeggen dat een nieuw frame +-1200 euro kost? Ik zou niet weten waarom een dealer een klant wil ''naaien''.
Een frame recht trekken kan altijd, maar ik zou niet zon frame op mijn quad willen hebben. Het ligt ook aan op welke plek het frame is verbogen. Het frame verliest zeker sterkste.
Een frame recht trekken kan altijd, maar ik zou niet zon frame op mijn quad willen hebben. Het ligt ook aan op welke plek het frame is verbogen. Het frame verliest zeker sterkste.
ik zou het frame ook niet recht trekken, als hij het zelf had gedaan kon hij dit overwegen, ik vindt dat als iemand de quad in puin rijdt, moet ie terug zo goed en stevig als ervoor zijn, zo zou ik het toch willen, geen gedoe van recht trekken, frame heeft een tik gekregen en dat plooien is ook al niet het beste ervoor.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
en in verband met die frame ...
Ik zat op cafe, pas 'n nieuwe quad gekocht, en m'n kameraad ook van , whow jong shik, ma ik eens rijden ? ik zeg liever ni, hebt ge da nog al gedaan ? jaja , ik kan daar op rijden, ik zal wel rustig rijden.. 'k zeg alle goed dan , voor één keer .. hij vertrekt .. niks aan de hand .. komt terug .. gans m'n voorste kap naar de botten , km-teller kwijt, pinkers stuk.. en eerst wou hij me nog niet zeggen wat er was gebeurt, 'n dikke steen ertegen gevlogen vertelde hij me... later kwam het uit dat hij overkop was gegaan tegen 'n paardenweide..
totale schade : 450 euro !
hij heeft me dadelijk alles terug betaald, ik zou als ik van u was zowieso da geld van de kosten terugvorderen, al is het met een afbetalingsplan .. elke maand tot de som afgelost is, via verzekering zou ik niet doen , denk ni da gaat..
succes ermee man!
Toegevoegd na 3 minuten:
Nieuwe kopen man , en alle kosten doorsluizen naar de dader , hij was nieuw en in die staat moet hij terug zijn !!
totale schade : 450 euro !
hij heeft me dadelijk alles terug betaald, ik zou als ik van u was zowieso da geld van de kosten terugvorderen, al is het met een afbetalingsplan .. elke maand tot de som afgelost is, via verzekering zou ik niet doen , denk ni da gaat..
succes ermee man!
Toegevoegd na 3 minuten:
Nieuwe kopen man , en alle kosten doorsluizen naar de dader , hij was nieuw en in die staat moet hij terug zijn !!
rap, rapper, raptor...