YFM 350R??
-
- Quadrider
- Contacteer:
Denk dat je inderdaad gelijk hebt, ik zou dit wel zien zitten om dat allemaal te veranderen maar ik ken er de ballen van . En wie zal dit doen voor mij, kan mijn verdeler dat doen, en is dit te vertrouwen??Mika schreef:Oké dan, plus 250eur voor een betere carbator. Denk dat je dan nog altijd minder verlies maakt als van de oude naar de nieuwe Warrior wisselen
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Zondag ontmoet je die Warrior!!Wå®®iør schreef:Denk dat je inderdaad gelijk hebt, ik zou dit wel zien zitten om dat allemaal te veranderen maar ik ken er de ballen van . En wie zal dit doen voor mij, kan mijn verdeler dat doen, en is dit te vertrouwen??Mika schreef:Oké dan, plus 250eur voor een betere carbator. Denk dat je dan nog altijd minder verlies maakt als van de oude naar de nieuwe Warrior wisselen
(het is niet zó ver van jou thuis in vergelijking met quadshop en ik laat de mijne daar ook uitbouwen.
enfin, je zult wel zien dan; aan jou de keuze, je bent vrij
KFX540
-
- Quadrider
- Contacteer:
Nope, ben vandaag geweest naar quadcenter, er staan 2 raptors, een blauwe en een limited edition in zwart... Hij heeft van't weekend wel eentje gehad maar is blijkbaar al weg ... Hij zei dat ze er mee gaan crossen waren, of het waar is tjahWillems David schreef:Hey guys die nieuwe 350R staat al in de etalage bij quadcenter Brugge.
Nice !!!
Van ver gezien dacht ik dat het de 450YFZ was.
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
-
- Quadrider
- Contacteer:
Kan zaterdag toevallig ook? Tis paaszondag en dan moet ik naar familie ...~JoAcHiM~ schreef:Zondag ontmoet je die Warrior!!
(het is niet zó ver van jou thuis in vergelijking met quadshop en ik laat de mijne daar ook uitbouwen.
zie PBWå®®iør schreef:Kan zaterdag toevallig ook? Tis paaszondag en dan moet ik naar familie ...~JoAcHiM~ schreef:Zondag ontmoet je die Warrior!!
KFX540
mijn quad staat bij jumpingjetSg6 schreef:deze namiddag ga ik eens een kijkje gaan nemen bij quadshop in kortessem. Eens zien of hij daar ook staat en natuurlijk ne keer kijken naar hanzie zijn machien en ook een beke shoppen he Binnenkort wordt ik hier de snelste met 150 pk in den blok (I WISH)
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
waar is dat jumpingjetHanzie schreef:mijn quad staat bij jumpingjetSg6 schreef:deze namiddag ga ik eens een kijkje gaan nemen bij quadshop in kortessem. Eens zien of hij daar ook staat en natuurlijk ne keer kijken naar hanzie zijn machien en ook een beke shoppen he Binnenkort wordt ik hier de snelste met 150 pk in den blok (I WISH)
-
- Quadrider
- Contacteer:
Voila si, mijn broer zijn quad YFM 350R is eindelijk binnengekomen + papieren!!!
Ik zal proberen ASAP een paar foto's van te nemen en een filmpje voor eens het geluid te tonen hé
Ik zal proberen ASAP een paar foto's van te nemen en een filmpje voor eens het geluid te tonen hé
-
- Quadrunner
- Contacteer: