YFM 350R??

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Oké dan, plus 250eur voor een betere carbator. Denk dat je dan nog altijd minder verlies maakt als van de oude naar de nieuwe Warrior wisselen
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

Mika schreef:Oké dan, plus 250eur voor een betere carbator. Denk dat je dan nog altijd minder verlies maakt als van de oude naar de nieuwe Warrior wisselen
Denk dat je inderdaad gelijk hebt, ik zou dit wel zien zitten om dat allemaal te veranderen maar ik ken er de ballen van :oops:. En wie zal dit doen voor mij, kan mijn verdeler dat doen, en is dit te vertrouwen??
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

quadshop :) Heeft mijn warrior ook heel uitgebouwd
~JoAcHiM~
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ~JoAcHiM~ »

Wå®®iør schreef:
Mika schreef:Oké dan, plus 250eur voor een betere carbator. Denk dat je dan nog altijd minder verlies maakt als van de oude naar de nieuwe Warrior wisselen
Denk dat je inderdaad gelijk hebt, ik zou dit wel zien zitten om dat allemaal te veranderen maar ik ken er de ballen van :oops:. En wie zal dit doen voor mij, kan mijn verdeler dat doen, en is dit te vertrouwen??
Zondag ontmoet je die Warrior!! :lol:
(het is niet zó ver van jou thuis in vergelijking met quadshop en ik laat de mijne daar ook uitbouwen.
enfin, je zult wel zien dan; aan jou de keuze, je bent vrij :)
KFX540
Willems David

Bericht door Willems David »

Hey guys die nieuwe 350R staat al in de etalage bij quadcenter Brugge.
Nice !!!
Van ver gezien dacht ik dat het de 450YFZ was.
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

Willems David schreef:Hey guys die nieuwe 350R staat al in de etalage bij quadcenter Brugge.
Nice !!!
Van ver gezien dacht ik dat het de 450YFZ was.
Nope, ben vandaag geweest naar quadcenter, er staan 2 raptors, een blauwe en een limited edition in zwart... Hij heeft van't weekend wel eentje gehad maar is blijkbaar al weg :?... Hij zei dat ze er mee gaan crossen waren, of het waar is tjah :?
Mijn quad en aanhangwagen staat te koop op http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... highlight=
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

~JoAcHiM~ schreef:Zondag ontmoet je die Warrior!! :lol:
(het is niet zó ver van jou thuis in vergelijking met quadshop en ik laat de mijne daar ook uitbouwen.
Kan zaterdag toevallig ook? Tis paaszondag en dan moet ik naar familie :roll:...
~JoAcHiM~
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ~JoAcHiM~ »

Wå®®iør schreef:
~JoAcHiM~ schreef:Zondag ontmoet je die Warrior!! :lol:
Kan zaterdag toevallig ook? Tis paaszondag en dan moet ik naar familie :roll:...
zie PB
KFX540
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Heb gisteren de 350r in het echt gezien, valt wel 'volwassener' uit als op de foto's moet ik zeggen.
Maar toch, geef mij maar een Warrior of Raptor
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

deze namiddag ga ik eens een kijkje gaan nemen bij quadshop in kortessem. Eens zien of hij daar ook staat en natuurlijk ne keer kijken naar hanzie zijn machien en ook een beke shoppen he :wink: Binnenkort wordt ik hier de snelste :P met 150 pk in den blok (I WISH)
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

Sg6 schreef:deze namiddag ga ik eens een kijkje gaan nemen bij quadshop in kortessem. Eens zien of hij daar ook staat en natuurlijk ne keer kijken naar hanzie zijn machien en ook een beke shoppen he :wink: Binnenkort wordt ik hier de snelste :P met 150 pk in den blok (I WISH)
mijn quad staat bij jumpingjet :wink:
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

Hanzie schreef:
Sg6 schreef:deze namiddag ga ik eens een kijkje gaan nemen bij quadshop in kortessem. Eens zien of hij daar ook staat en natuurlijk ne keer kijken naar hanzie zijn machien en ook een beke shoppen he :wink: Binnenkort wordt ik hier de snelste :P met 150 pk in den blok (I WISH)
mijn quad staat bij jumpingjet :wink:
waar is dat jumpingjet
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

www.jumpingjet.be

Is in maaseik.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Wå®®iør
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Wå®®iør »

Voila si, mijn broer zijn quad YFM 350R is eindelijk binnengekomen + papieren!!!

Ik zal proberen ASAP een paar foto's van te nemen en een filmpje voor eens het geluid te tonen hé :wink:
Ludovic 250
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Ludovic 250 »

in dalhem reden ermee,even later heb ik hem aan de kant zien staan,wat er was weet ik niet maar ik vin hem toch ni zo geslaagd hoor,ik vind dat ze allemaal op elkaar beginne lijken (raptor,yfz,nu de warrior)
Yamaha Blaster 2003 geprepareerd=>ROCKET
Plaats reactie