Gezocht GOES 520 - CF 500 - KYMCO 500 - ROVACH 650 - TGB 450 ...
-
- Toeschouwer
Gezocht GOES 520 - CF 500 - KYMCO 500 - ROVACH 650 - TGB 450 ...
Omdat het budget geen A-merken toelaat zoek ik toch een goeie 4x4 quad maar aan een schappelijke prijs. Liefst zo goed mogelijk uitgerust EN een goede service.
Iedereen kan iets verkopen maar achteraf eraan werken en garantie geven, DAT is iets anders
Daarom zoek ik zoals het onderwerp al vermeld eigenaars of kenners van volgende quads; goes, kymco of de cf.
Alvast bedankt
Iedereen kan iets verkopen maar achteraf eraan werken en garantie geven, DAT is iets anders
Daarom zoek ik zoals het onderwerp al vermeld eigenaars of kenners van volgende quads; goes, kymco of de cf.
Alvast bedankt
Laatst gewijzigd door timothy777 op vr 28 sep, 2007 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Hoi, ik heb zelf een atlas 500 (is gelijk aan de goes 520) in de verhuur en hij bevalt goed. hebben er weinig problemen mee( snelheidsmeter was defect) verder een aangename machine voor als je niet teveel eisen steld en voor de prijs ( 6700€ hier in Duitsland) is het zeker niet slecht vindt het alleen jammer dat de motor wat zwak is in vergelijk met onze ander quads
En God vroeg aan de stenen " Willen jullie Quad rijden? ". En de stenen antwoorde " Nee daarvoor zijn Wij niet hard genoeg".
www.loerrach-quad.de
www.loerrach-quad.de
Goes CF en Burelli
de bovenstaande zijn allemaal hetzelfde komen van de fabriek van CF moto. Kwaliteit is wel goed, maar simpel. Versnellingsbak ed. gaan zwaar en V riem wil wel eens gaan slippen door niet perfecte afwerkeing van de assen van poelies ed.
Verder is prijs kwaliteit goed en zijn er geen echte klachten maar vooral positieve reacties.
Grote en sterke machine voor een betaalbaar bedrag. In NL al vanaf € 6.000,- incl kenteken gezien.
Verder is prijs kwaliteit goed en zijn er geen echte klachten maar vooral positieve reacties.
Grote en sterke machine voor een betaalbaar bedrag. In NL al vanaf € 6.000,- incl kenteken gezien.
Als je een test rit wil doen met de goes 520 geef gerust een seintje ik heb er eentje op demo staan.
Nadeel van Kymco is dat deze geen onafhankelijke achterophanging hebben. IRS genaamd.
IRS wordt toegepast bij de meeste 4x4 quad grizzly, brute force, king quad, ... behalve bij Kymco.
Het verschil tussen de CF en Goes 520 zit hem enerzijds in de opties.
Goes 520 heeft standaard
- Electrisch Winch met bediening aan stuur
- Alu velgen met Mudgear terreinbanden
- Ruggesteun voor passagier
- trekhaak
- 4x4 met sperdiferentieel hoge en lage versnelling
- IRS Idependent Rear System
- Sigarette stekker 12v voor bv gps systeem
De eerste 2 vind je niet terug op de CF
Anderzijds heeft goes een degelijke invoerder voor de benelux en dit is belangrijk voor het naleven van de 2 jaar fabrieks garantie.
Want zonder ruggesteun van een goede invoerder kan dealer weinig betekenen.
Nadeel van Kymco is dat deze geen onafhankelijke achterophanging hebben. IRS genaamd.
IRS wordt toegepast bij de meeste 4x4 quad grizzly, brute force, king quad, ... behalve bij Kymco.
Het verschil tussen de CF en Goes 520 zit hem enerzijds in de opties.
Goes 520 heeft standaard
- Electrisch Winch met bediening aan stuur
- Alu velgen met Mudgear terreinbanden
- Ruggesteun voor passagier
- trekhaak
- 4x4 met sperdiferentieel hoge en lage versnelling
- IRS Idependent Rear System
- Sigarette stekker 12v voor bv gps systeem
De eerste 2 vind je niet terug op de CF
Anderzijds heeft goes een degelijke invoerder voor de benelux en dit is belangrijk voor het naleven van de 2 jaar fabrieks garantie.
Want zonder ruggesteun van een goede invoerder kan dealer weinig betekenen.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
- cyberdrone
- Quadracer
Ikzelf heb een kymco, wel maar een 250, maar ben er enorm tevreden over, heb nog niet op een CF of GOES gereden, maar naar het schijnt zijn het ook wel degelijke quads. Ik denk dat je ook moet zien of er een verdeler is in uw buurt ivm onderhoud etc.
Veel geluk, maar probeer zeker eerst een testrit te doen om te zien welke quad je het beste ligt.
Veel geluk, maar probeer zeker eerst een testrit te doen om te zien welke quad je het beste ligt.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Re: TGB
Kun je niet beter zeggen "ik verkoop TGB's' want je werkt zelf bij Quadfun...Bigstar schreef:Ze verkopen TGB's bij Quadfun.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Vaste as vind ik niet noodzakelijk nadeel hoor. Enige nadeel aan vaste as is dat je minder bodemvrijheid hebt maar dat speelt alleen in de echt zware bagger ritten en daar zien de hier vermelde quads sowiezo al iets minder geschikt.Bartie schreef:Nadeel van Kymco is dat deze geen onafhankelijke achterophanging hebben. IRS genaamd.
Ik heb zelf destijds met Kodiak gestart en vond het super met de vaste as, kun je veel beter mee gaan driften in de bochten dan met IRS. Daarna reed ik met Grizzly met IRS en vond de Kodiak toch speelser.
Voordelen vaste as :
- speelser
- goedkoper
- goederkoper in onderhoud
- beresterk
Als je in budget van rond de 6000-7000 € uitkomt zou ik toch ook een tweedehands Kodiak (Grizzly 450) overwegen. Dat is zowat de sterkste 4x4 quad ooit gebouwd, ken er maar weinig die er problemen mee hebben en motoren zijn beresterk ! Op kapaza zijn er redelijk wat te koop aangeboden.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Zware bagger ritten is met de Goes 520 geen probleem dus die bodemvrijheid komt zeer goed van pas.No Limit YFZ schreef:Vaste as vind ik niet noodzakelijk nadeel hoor. Enige nadeel aan vaste as is dat je minder bodemvrijheid hebt maar dat speelt alleen in de echt zware bagger ritten en daar zien de hier vermelde quads sowiezo al iets minder geschikt.Bartie schreef:Nadeel van Kymco is dat deze geen onafhankelijke achterophanging hebben. IRS genaamd.
Indien een vaste as meer voordelen had dan stonden die zeker en vast ook onder grizzly,king quad...
LTR-450
Goes 520 max
Goes 520 max