ff een vraagje, men blokske licht uiteen voor een fameuse revisie, en nu heb ik ineens zo een dunne voetpakking besteld van nen drz 400 e.
en kheb ook zo van die hotcams steke, maar nu is de vraag ofda ik die nokkenassen moet late timen door die dunne voetpakking of gaat da geen verschil geve?
ja da verschil is wel groot, maar ik heb het ineens gecombineerd met een tm36 een openluchtfilter en een volledige raceuitlaat van rino. tegen over een standaard z400 is het verschil heel groot. de carburator zorgt voor het koppel onderin en de hotcams doen de rest bovenin de toeren. veel plezanter om met het ding te rijde, kracht op overschot
hooo
ik dacht dat de vraag lag op de pakking.
Als het over de cams gaat die geven een serieus verschil hoor. Als ik naar mijn curve kijk met hotcams blijft hij doortrekken tot einde begrenzer. Dit was dan nog voor setup met stroker crank.
fokkert schreef:ja da verschil is wel groot, maar ik heb het ineens gecombineerd met een tm36 een openluchtfilter en een volledige raceuitlaat van rino. tegen over een standaard z400 is het verschil heel groot. de carburator zorgt voor het koppel onderin en de hotcams doen de rest bovenin de toeren. veel plezanter om met het ding te rijde, kracht op overschot
Dat waren die spullen dat je van mij overgenomen hebt zeker, of heb ik het mis?