oliekoeling
oliekoeling
Wie weet of er op alle barossa's 250 cc een oliekoeler zit, of dat deze later standaard werden gemonteerd. Mijn 250 cheetah van 2004 heeft geen oliekoeler, maar ik zie steeds vaker dat er wel oliekoelers op zitten (bij latere modellen)

had Barossa 250cc, SMC captain 300cc, Bombardier ds 650cc, Can Am Renegade 800cc met Dalton Clutch kit, had een Honda 400trx, heb nu wederom een Bombardier ds 650 Baja en voor de zoon een Polaris outlaw 90

- 
				jimmy-raptor
- Easy Quadrider 
- 
				Robby
- Quad Expert 
- Contacteer:
ik heb begrepen dat er bij barossa in de 250 enkele types zijn: tomahawk,cheetah,stinger,magna, quarterback,... deze zijn eigenlijk allemaal dezelfde quad op enkele veranderingen na. Nu heb ik op het werk ook een 04 staan en deze is ook met oliekoeler. Nu buiten de typeveranderingen durven ze ook wel in het type zelf soms wat te veranderen, misschien valt de jouwe net in een serie zonder oliekoeler. Is mogelijk. 
Maar wees er gerust in dat het geen kwaad kan; het blokje is afkomstig uit een cb250 honda en deze hadden ook geen oliekoeler en hadden deze ook niet nodig...
Wat je kan doen is via je serienummer je specificaties eens opzoeken of in je werkhuis manual eens kijken of er een oliekoeler in vermeld staat.
greetz

Maar wees er gerust in dat het geen kwaad kan; het blokje is afkomstig uit een cb250 honda en deze hadden ook geen oliekoeler en hadden deze ook niet nodig...
Wat je kan doen is via je serienummer je specificaties eens opzoeken of in je werkhuis manual eens kijken of er een oliekoeler in vermeld staat.
greetz
hmm honda kwaliteit zal het zekr niet zijn hoor denk ik dat blokje , het is gewoon achtergemaakt ...Robby schreef:ik heb begrepen dat er bij barossa in de 250 enkele types zijn: tomahawk,cheetah,stinger,magna, quarterback,... deze zijn eigenlijk allemaal dezelfde quad op enkele veranderingen na. Nu heb ik op het werk ook een 04 staan en deze is ook met oliekoeler. Nu buiten de typeveranderingen durven ze ook wel in het type zelf soms wat te veranderen, misschien valt de jouwe net in een serie zonder oliekoeler. Is mogelijk.
greetz
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer  ;), maar dan zonder sirene
;), maar dan zonder sirene 

- 
				Robby
- Quad Expert 
- Contacteer:
zeg dan ook afkomstig...
@coolboyke
Kweet niet of je er op doelt of niet, maar moet jij nu echt op elk topic kunnen antwoorden? zelf al heb je er geen ballen verstand van... is je drang naar posten zo groot? Met foute info of nutteloze praat help je iemand in een werkplaats topic echt niet verder. De dag dat je zelf eens info zal echt nodig hebben zul je zo een posts zelf heel nutteloos vinden en zelf enervant...

@coolboyke
Kweet niet of je er op doelt of niet, maar moet jij nu echt op elk topic kunnen antwoorden? zelf al heb je er geen ballen verstand van... is je drang naar posten zo groot? Met foute info of nutteloze praat help je iemand in een werkplaats topic echt niet verder. De dag dat je zelf eens info zal echt nodig hebben zul je zo een posts zelf heel nutteloos vinden en zelf enervant...
foute info ? wat is er wel allemaal fout aan wat ik zeg ?Robby schreef:zeg dan ook afkomstig...
@coolboyke
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer  ;), maar dan zonder sirene

- sjmallie94
- Quadverslaafde 
- Contacteer:
stef, heb je hem meschien 2de hands gekoopt ? 
anderes zouw het kunnen dat die eerste ijgenaar de koeler er heeft afgehaald.
want zoo wie ik weet, zijn alle 250 met olie koeler.
dit weet ik niet zeker , anders vraag eens naa in een winkel , als er een op moet, dan zet je toch een er op ,
dat zal ook wel niet veel koste
maar spoor, jij zij ook dat je een barossa 250, hebt nu is mijn vraag, is beter als je een olie koeler er op
hebt ?

anderes zouw het kunnen dat die eerste ijgenaar de koeler er heeft afgehaald.
want zoo wie ik weet, zijn alle 250 met olie koeler.
dit weet ik niet zeker , anders vraag eens naa in een winkel , als er een op moet, dan zet je toch een er op ,
dat zal ook wel niet veel koste

maar spoor, jij zij ook dat je een barossa 250, hebt nu is mijn vraag, is beter als je een olie koeler er op
hebt ?
olie koeler
ik heb zelf een barossa magna 259 cc uit 2005 en er zit ook geen olie koeler op
gr jos
Toegevoegd na 1 minuten:
ik bedoel natuurlijk een barossa 250 magna

gr jos
Toegevoegd na 1 minuten:
ik bedoel natuurlijk een barossa 250 magna
TGB 400 ADVENGER 4x2

ik maak me nog geen zorgen, maar wil de problemen graag voor blijven, nu een koeler plaatsen is minder werk dan straks een blokje reviseren..

had Barossa 250cc, SMC captain 300cc, Bombardier ds 650cc, Can Am Renegade 800cc met Dalton Clutch kit, had een Honda 400trx, heb nu wederom een Bombardier ds 650 Baja en voor de zoon een Polaris outlaw 90