Zeker een leuk ding, lijkt me ook een leuk model om mee in te stappen. Vraag me alleen af of hij onder moet doen voor de blaster.. Laat nog ff weten hoe ie t op t terrein doet
mr. frauley schreef:ik heb me late vertelle dat een 4-takt met luchtkoeling minder goed is voor te crossen?
klopt dit of hebben ze al verbeteringe gemaakt enzo?
De Honda 400EX is ook luchtkoeling & heb er nooit problemen mee gehad.
Ziet er wel een leuk ding uit, alleen hadden ze er beter geen Raptor-look aan gegeven. Maar we kennen Yamaha ondertussen al he...
idd super ding, alleen jammer dat ie de showroom ingaat
qua vermogen zal deze zeker onderdoen tegen de blaster, dit om het simpele feit dat het een 4 takt is.
qua looks vind ik em stukken beter als de blaster, iets aggressiever en niet zo vierkant en kort.
Goochie schreef:idd super ding, alleen jammer dat ie de showroom ingaat
qua vermogen zal deze zeker onderdoen tegen de blaster, dit om het simpele feit dat het een 4 takt is.
qua looks vind ik em stukken beter als de blaster, iets aggressiever en niet zo vierkant en kort.
Groeten Roy
iedereen zegt allemaal dat ie onder gaat doen aan de blaster, ik moet het nog zien.
Ik ben zelf ook wel benieuwd.
Misschien als ik morgen een gaatje vrij heb om hem aan t lopen te maken dat we em wel ff proberen...
Maar ben bang dat de baas daar niet zo vrolijk van wordt, is namelijk showroommodel...
deze 250 is best mooi maar heb hem in het echt kunnen zien en vind spijtig genoeg dat hij klein uitvalt op de blaster had je meer plaats om te zitten
maar het blijft een mooie quad
kheb hem bij quadshop zien staan en ik vind hem cool ! iedereeen denkt dat klein slecht is ofwa ? das just goed ! pakt minder plaats in , je kan beter ergens door , is lichter ... ale tis gewoon gemakkelijker als em klein is ! me broer zen blaster is een plezier om in de garage te zetten tegenover de banshee of kfx , ieder zen gedacht he maar ik vind kleiner:beter , natuurlijk niet TE klein maar gewoon zoals een blaster is perfect
Het is wel een duur instapmodel hé! Ik kheb hem vandaag zien staan bij Deschouwer moto's en hij kost (wel in special edition uitvoering) 4990€! Das nu wel niet echt zo goedkoop voor een 'instapmodel'