ja die joystick is wel ambetant als er vuil tussen komt , ik heb zelf al een tijdje de K810i maar deze gaat dagelijks mee de werf op en geen enkele klacht van tot nu toe
Suzuki Z400 SM te koop
de bos joenge , das ne jungle , hie geld mo iejene wet , das dieje van de staarekste !
Vriend van mij heeft ook een k810i en die heeft al een kapot ''toetsenbord'' gehad en een andere vriend van me heeft ook zoiets en heeft zn scherm gehad dat het niet meer deed.
Heb ook de k700i gehad en na een dik half jaar was die joystick ook kapot. nu heb ik den z530i (is er ene die ge moet openklappe) en heb hem al bijna 2 jaar. scheelt nog altijd niks aan. knoppen gaan nog altijd goed en batterij gaat nog zeker een week mee. Zelfs met bleutooth aan.
ik heb de k750i en die joystich is al heel vaak kapot gegaan en de sim kaart zit ook veel te los dus soms valt die gewoon uit
maar voor de rest goede dingen die van mij heeft al heel wat meegemaakt (wel met crystal case) en de rest doet het nog
en nog een pluspunt hij heeft een goede camera voor 2 megapixel
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
idd k zou eens kijk voor samsung of LGof (nokia) heb k zelf ook en geen problemen mee en me pa heeft ook altijd NOKIA gehad en hij werk in zand groeven en altijd zand tussen het toetsen bord maar nooit problemen mee gehad
ik heb de v630i al bijna een jaar en ik ben er goed tevreden over!
hij is al vaak op de grond geketst maar hij werkt nog steeds goed, enige nadeel is dat heeel soms die extra-functie toetsen blijven hangen (die op de rand van de telefoon zitten).
verder is het een machtig apparaat waar ik veel schik van heb!