Jetting Z/KFX zonder luchtfilterdeksel
-
- Quad Expert
- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
Jetting Z/KFX zonder luchtfilterdeksel
Kben ook es aan mijn mini projectje begonnen
Wat ik gedaan heb:
- luchtfilterdeksel eraf
- panties aka prefilter over mijn airbox
Wat ik aan mijn carb gedaan heb:
- verhoogd naar mainjet 142.5
- naald 2 rondelletjes/vlootjes omhoog
- pilot screw: daar ben ik voorlopig afgebleven
Symptomen:
- Mooi geluid
- Meer power in mid-range
- een licht inhouden (maw niet meer trekken dan 1/2e tot 3/4e gas) op (bijna) volle gas
- Weinig veranderd in lage toeren
Kben redelijk content van mijn eerste gok, maar nu is mijn vraag wat moet ik nu doen?
- Nog wat aan mijn pilot prutsen zodat ie over de hele lijn iets rijker staat?
- grotere mainjet steken? (kheb geen grotere, enkel een 144, maar die past niet super (zit meer spel op bij aandraaien, draad komt niet 100% overeen), pas donderdag heb ik een 145 en een 150.
- combinatie van beiden + eventueel iets met de naald?
- iets anders?
tnx!!!!!
Wat ik gedaan heb:
- luchtfilterdeksel eraf
- panties aka prefilter over mijn airbox
Wat ik aan mijn carb gedaan heb:
- verhoogd naar mainjet 142.5
- naald 2 rondelletjes/vlootjes omhoog
- pilot screw: daar ben ik voorlopig afgebleven
Symptomen:
- Mooi geluid
- Meer power in mid-range
- een licht inhouden (maw niet meer trekken dan 1/2e tot 3/4e gas) op (bijna) volle gas
- Weinig veranderd in lage toeren
Kben redelijk content van mijn eerste gok, maar nu is mijn vraag wat moet ik nu doen?
- Nog wat aan mijn pilot prutsen zodat ie over de hele lijn iets rijker staat?
- grotere mainjet steken? (kheb geen grotere, enkel een 144, maar die past niet super (zit meer spel op bij aandraaien, draad komt niet 100% overeen), pas donderdag heb ik een 145 en een 150.
- combinatie van beiden + eventueel iets met de naald?
- iets anders?
tnx!!!!!
White LTZ-450 - powered by MSD -
2 rondelletjes onder de naald steken is de naald hoger plaatsen, meer benzine dus rijker.Hellracer schreef:Fre als je zegt 2 rondelletjes omhoog, bedoel je dan 2 clips hoger?
Want dan zet je armer en is de oorzaak misschien in je mid toeren tot top?
slu
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
ah ok dan is het goed, want ik dacht zoals een gewone naald 2 clips hoger zetten.
Als je echt veel tuned zoals hans gaat je beter af zijn met speciale naald zoals ik nu heb in die mikuni dan komt alles pas goed nu bij me
Veel tune plezier
Als je echt veel tuned zoals hans gaat je beter af zijn met speciale naald zoals ik nu heb in die mikuni dan komt alles pas goed nu bij me
Veel tune plezier
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
-
- Quad Expert
- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
ja dat had ik gedaan omdat ik vermoedde dat de 142.5 nogal arm zou zijn, en kheb er dan maar 1 rondelletje (geen 2 zoals hoger vermeld, foutje) onder gestoken om dat een beetje (in hoog gas) te compenseren. Een prutsoplossing maar zo kon ik toch ff van de power genieten
Ik moet nu wel tot donderdag wachten tot mijn jetjes binnen zijn
Ik moet nu wel tot donderdag wachten tot mijn jetjes binnen zijn
Laatst gewijzigd door Fré op za 10 apr, 2004 17:40, 2 keer totaal gewijzigd.
White LTZ-450 - powered by MSD -
Ja Fré zorg ervoor dat hij perfect is afgesteld.Teunie schreef:Ik ga hetzelfde doen dus laat ff weten wat het uiteindelijk geworden is
Een 145 main lijkt me ideaal eigenlijk, lijkt me stug dat je de naald al moet verplaatsen?
Binnen een week komt mijn Ztje ook toe en eens uit rodage was ik juist het zelfde van plan (waarschijnlijk wel met een twinair).
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team