Laeger's protrax / 250r
-
- Quadrunner
- Berichten: 763
- Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
- Locatie: Vlaams-brabant
Na lang twijfelen of ik een lichter vliegwiel zo zetten of niet heb ik mij een volledige ontsteking van ESR gekocht. Het gaat om een ontsteking van een cr250 van 2001 met een adapterplaat van ESR. De cdi van dat model is digitaal
Hoeveel het vliegwiel lichter is weet ik niet maar het is in alle geval een stuk kleiner.Het originele heeft een diameter van 110mm en van ESR heeft een diameter van 75mm en is ook wat smaller.
Ik zal morgen nog wat foto's posten als hij in mekaar steekt
Hoeveel het vliegwiel lichter is weet ik niet maar het is in alle geval een stuk kleiner.Het originele heeft een diameter van 110mm en van ESR heeft een diameter van 75mm en is ook wat smaller.
Ik zal morgen nog wat foto's posten als hij in mekaar steekt
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
lonestar/laeger's pro-trax
-
- Quadrunner
- Berichten: 763
- Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
- Locatie: Vlaams-brabant
Daarjuist eens effe kunnen rijden. En het verschil is enorm.
Het starten gaat nu van vanzelf. Met de originele kon hij nog al eens "terug stampen". En je moest ook heel hard stampen of het was niks. Je moest, geloof ik, 800 toeren hebben of je had geen vonk.
En het rijden nu, ja, hoe moet ik het zeggen? Hij vliegt door de versnellingen. Anders had je als je soms een versnelling te hoog reed dat je eens tegen de koppeling moest tikken. Nu trekt hij onmiddelijk door.
Een foto van hoe het origineel was
En een foto van hoe het nu is
Het starten gaat nu van vanzelf. Met de originele kon hij nog al eens "terug stampen". En je moest ook heel hard stampen of het was niks. Je moest, geloof ik, 800 toeren hebben of je had geen vonk.
En het rijden nu, ja, hoe moet ik het zeggen? Hij vliegt door de versnellingen. Anders had je als je soms een versnelling te hoog reed dat je eens tegen de koppeling moest tikken. Nu trekt hij onmiddelijk door.
Een foto van hoe het origineel was
En een foto van hoe het nu is
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
lonestar/laeger's pro-trax
-
- Quadrunner
- Berichten: 763
- Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
- Locatie: Vlaams-brabant
20 keer stampen moest ik niet doen. Maar je moest het juiste "punt" hebben en dan al stampen wat je kon.
En ofwel ging hij, ofwel stampte hij terug en dat is nu gedaan omdat hij op een veel lager toerental veel meer vonk heeft.
Ja, als je dat niet kent om zo een 500 in de gang te trappen dan ben je al stikkapot en je hebt nog geen meter gereden
En ofwel ging hij, ofwel stampte hij terug en dat is nu gedaan omdat hij op een veel lager toerental veel meer vonk heeft.
Ja, als je dat niet kent om zo een 500 in de gang te trappen dan ben je al stikkapot en je hebt nog geen meter gereden
trx480r
lonestar/laeger's pro-trax
lonestar/laeger's pro-trax
-
- Quadrunner
- Berichten: 763
- Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
- Locatie: Vlaams-brabant
-
- Quadrunner
- Berichten: 763
- Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
- Locatie: Vlaams-brabant
-
- Quadrunner
- Berichten: 763
- Lid geworden op: wo 20 okt, 2004 12:59
- Locatie: Vlaams-brabant
-
- Quadrider
- Berichten: 459
- Lid geworden op: do 12 jul, 2007 20:58
- Locatie: zonhoven