kapotte quad
vanboven kon je niet echt zien hoe scheef het wel was , daarom hebben we de quad eens rechtgezet , en dan werd het duidelijk ...banshee rijder #222 schreef:en dat dacht jij nog te kunnen maaken
goed plan ja om een nieuw frame te koopen
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
-
- Pro Quadrider
serieus scheef ! chanse dat je een nieuwe gaat kopen !
veel geluk nog !
veel geluk nog !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
zo een krom chasis heb ik indertijd gerecht van een z400
telkens die middelste buizen die naar elkaar toe gaan bij voorwaartse inslag. Praktisch alle gussets zijn zonder versteviging tss die dikke buizen. Ik heb mijn eigen gusset gemaakt door een samenstelling van verschillende merken af te gaan en kijken waar die hun gusset steken.
Nuja ook al heb je een gusset zoals ik die uit serieus wat onderdelen bestaat, mijn voorbouw is volledig intact maar daar een slag vanboven uit is het frame gewoon in 2 gescheurd. Enja op een plaats van een originele las. Lassen zijn de zwakste plaats in een chasis plus nog eens pisbakken staal van suzuki en brei het verhaal zelf maar aaneen.
Vraagje:
Hoeveel ga je betalen voor een chasis? Laat me iets weten. Ik moet ook een nieuw chasis kopen en als we met 2 zijn ...
mvg
Andries
telkens die middelste buizen die naar elkaar toe gaan bij voorwaartse inslag. Praktisch alle gussets zijn zonder versteviging tss die dikke buizen. Ik heb mijn eigen gusset gemaakt door een samenstelling van verschillende merken af te gaan en kijken waar die hun gusset steken.
Nuja ook al heb je een gusset zoals ik die uit serieus wat onderdelen bestaat, mijn voorbouw is volledig intact maar daar een slag vanboven uit is het frame gewoon in 2 gescheurd. Enja op een plaats van een originele las. Lassen zijn de zwakste plaats in een chasis plus nog eens pisbakken staal van suzuki en brei het verhaal zelf maar aaneen.
Vraagje:
Hoeveel ga je betalen voor een chasis? Laat me iets weten. Ik moet ook een nieuw chasis kopen en als we met 2 zijn ...
mvg
Andries
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quadverslaafde
ind , we hebben hem bij deforce binnen gedaan en we hebben hem daar ook gekocht .en het is zeer goed meegevallen ! de prijs van het kader en de a-arms was veeel lager dan dat we verwacht hadden... alles wat ook maar een duwtje gekregen heeft is vervangen door nieuwe originele onderdelen...
e ik vind dat hem nu even goed rijd al toen hij nieuw was
e ik vind dat hem nu even goed rijd al toen hij nieuw was
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene