heeft er iemand ervaring met een quad w-tec met husaberg motor 650cc
is er een groot verschil tussen een husaberg motor 650 en een honda 450?
wat raden jullie aan van deze 2 motoren voor op crossterreinen
de_jerre schreef:na wat ik hier al allemaal heb geleze lijkt de 450 voor op parcours beter=> de husaberg 650 is meer een enduromotor volgens mij:
grtzzz de_jerre
zelfde mening , de 450 motor is meer voor de cross , de 640 meer voor allround
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
Een maat van mij rijdt met w-tec husa. het grote voordeel is dat 2 jaar kan racen zonder blok open hoef te maken.
Echt een heel sterk blok .de honda is ook super maar twee totaal verschillende motoren. je kan ook een tussenweg nemen KTM 525 .rij ik zelf ook mee
.
Ik ken ook iemand met een W-tec met husaberg 650. Super veel vermogen en ik durf daar echt wel 100 uur keihard mee te rijden zonder blok open te halen. Zelfde als met KTM LC4, mijn blok is 3 seizoenen oud en zit nog gewoon 1e zuiger in.
Ik zelf zou zonder te twijfelen voor de Husaberg 650 gaan ipv een 450.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Ik zou voor een 450 gaan als je wedstrijden wilt rijden, omdat de meeste mensen niet de kracht hebben om zo'n 650 husaberg 20 minuten in hun macht te houden.
ik ben het gewoon om met een zware motot te rijden
ik rij al 5 jaar met een quad eml met een hatinger motor(mth) 600cc,normaal zit zo'n motor in een zijspan.
dus ik ben het al goed gewoon om met een krachtige motor te rijden.
Persoonlijk heb ik geen ervaring met de Husaberg motoren. Heb alleen gemerkt dat VLS er nogal vaak op uitvalt in endurances, maar ongetwijfeld zijn die blokken bijgewerkt en zo dus gevoeliger.
Ben benieuwd hoe die Husa het gaat doen in de MCLB. Met je EML reed je sterk, denk dat dat op die W-tec alleen maar beter kan.