help laptop flipt
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
help laptop flipt
zit laatste dagen metp een enorm probleem, kan namelijk de letters s en z niet gebruiken. Het is geen virus heb al 3verschillende programmas gebruikt, namelijk norton,kaspersky en panda en die vinden niets terug.
Als ik de s gebruik dan opent mijn pc een ander venster
Als ik de z gebruik dan ga ik automatisch naar het venster waar ik me kan inloggen als andere gebruiker... ook verschijnt dan de combinatie phz waar ik aan het typen was
als ik de x gebruik dan plak ik tekst of eender wat,dat ik gecopieerd heb en staat caps lock op...
Wie weet waar dit kan aan liggen...
pc doet voor derest normaal...
Als ik de s gebruik dan opent mijn pc een ander venster
Als ik de z gebruik dan ga ik automatisch naar het venster waar ik me kan inloggen als andere gebruiker... ook verschijnt dan de combinatie phz waar ik aan het typen was
als ik de x gebruik dan plak ik tekst of eender wat,dat ik gecopieerd heb en staat caps lock op...
Wie weet waar dit kan aan liggen...
pc doet voor derest normaal...
pas nieuwe dingen geïnstalleerd,...
welke datum werkte je pc nog? anders eens terug gaan naar die datum en een backup van die datum inlezen, let wel op dan ben je de programma's die je erna geïnstalleerd heb wel kwijt hé.
als mijn pc "vreemd" doet wil dit nog wel eens helpen, soms is het een programma dat niet helemaal compatible is.
suc6

welke datum werkte je pc nog? anders eens terug gaan naar die datum en een backup van die datum inlezen, let wel op dan ben je de programma's die je erna geïnstalleerd heb wel kwijt hé.
als mijn pc "vreemd" doet wil dit nog wel eens helpen, soms is het een programma dat niet helemaal compatible is.
suc6
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vrees dat een extern toetsenbord aansluiten niet gaat helpen omdat het een laptop is.
Welk merk laptop is het, als het toetsenbord defect is kan dat soms nog appart verkregen worden.
Ik weet niet of je over een opstart cd van bv. windows, linux, WinPE, ... beschikt ? Dan kan je eens testen of hij het met opstarten via de opstart cd ook doet. Indien hij dan normaal werkt, staat er toch een of ander virus of iets dergelijks op je laptop.
Welk merk laptop is het, als het toetsenbord defect is kan dat soms nog appart verkregen worden.
Ik weet niet of je over een opstart cd van bv. windows, linux, WinPE, ... beschikt ? Dan kan je eens testen of hij het met opstarten via de opstart cd ook doet. Indien hij dan normaal werkt, staat er toch een of ander virus of iets dergelijks op je laptop.
-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
Yep dat gaat wel ik gebruik mijn laptop zo op mijn bureau (op de baan niet anders moet ik alles mee sleuren ) 
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html