idd, maar was een ander merk (HPI) nu een twins digitaal de beste kwalitatief bekeken en ook prestaties en ...airwolf schreef:ziet er goe uit maar ik snap eigenlijk nie waarom je een andere ontsteking gekocht hebt je had er toch al 1
RP QUAD TUNING FEVER
-
- Quad Master
- Berichten: 1734
- Lid geworden op: ma 07 mar, 2005 19:16
- Locatie: melle (gentbrugge)
- Contacteer:
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Quadracer
- Berichten: 1209
- Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 22:44
- Locatie: in de garage
- Contacteer:
kane schreef:idd, maar was een ander merk (HPI) nu een twins digitaal de beste kwalitatief bekeken en ook prestaties en ...airwolf schreef:ziet er goe uit maar ik snap eigenlijk nie waarom je een andere ontsteking gekocht hebt je had er toch al 1
zo veel verschil maakt het niet de andere was ook en binnerotor moet gewoon perfect afgesteld zijn
2-takt zal altijd het beste blijven
ProBlaster schreef:kane schreef:idd, maar was een ander merk (HPI) nu een twins digitaal de beste kwalitatief bekeken en ook prestaties en ...airwolf schreef:ziet er goe uit maar ik snap eigenlijk nie waarom je een andere ontsteking gekocht hebt je had er toch al 1
zo veel verschil maakt het niet de andere was ook en binnerotor moet gewoon perfect afgesteld zijn
Klopt, alleen dan moest ik hem opsturen om het perfecte ontstekingstijdstip te vinden. (met een stroboscoop)
En dat kost ook weer een hoop geld en gedoe enzo dus ik dacht laat ik een Twins PVL digitaal
kopen, en de prestaties zullen er niet om liegen.
Deze heeft een bredere curve en veel meer vonk energie en nog specs. (voor meer info neem contact op met Anthony van Twins.)
En nu kan deze HPI mooi op m'n vervoers scooter.
quad-racerrr schreef:ik d8 al hij heeft na de pech zen hele quad in elkaar geschopt na zolang geen updates meer
hij ziet er mooi uit
idd het was even sparen en denken maar nu kan ik weer verder.
Bedankt voor jullie reacties!
boss Adly schreef:Erg netjes
Nu heb ik paar vraagjes
1. Hoeveel powerfilters heb je nu in hemels naam daar liggen
2 (deze is wel serieus) Voor hoeveel euro heb je nu ongeveer gekoct, als ik vragen mag ?
Quad ziet er supere uit!
haha
1. haha een stuk of 7 ofzo hehe koop tegenwoordig nu bijna
elke maand een nieuwe filter. (met m'n vervoers brommer mee gerekend )
2. Echt vanaf het begin af aan (nog voor project ook)... Veelste veel, dat durft ik niet uit te rekenen.
Gewoon niet aan denken en lekker werken en je ding doen!
Bedankt voor jullie reacties!
Mega Update!
Allereerst:
Stefan bedankt voor het werken aan de quad!
Yo,
Weer een update!
Nou, ik kan er een heel verhaal over schrijven,
maar foto's zeggen meer...
Pak je zak chips en geniet...
Foto's:
Nieuwe spulletjes, zijn niet allemaal voor quad
- MHR 2006 (Nieuwste MHR vario) met grote rollen.
- 2x MHR Rollensets
- Domino's Snelgas
- Pakking set MHR Cross/7T
Deze keer hebben we het Malossi boekje maar eens
open gelegd... Aangezien dit geen Plug&Play spul is... (ja, dat heb ik nu wel geleerd )
Slotspeling zuigerveer, precies goed...
Zuigertje in zijn vertrouwde krukas
De MHR Team 7T erop... en wat zien we daar nou achter?!
Juist Stefan z'n Speedfight met een Yasuni C16...
Ook gelijk wat koelgaten in het carterdeksel gemaakt
De squish, extra ruim gezet i.v.m inrijden cilinder
Ja ik weet, wordt later nog 0,59
Massakabel (die nu al ergenst anders zit )
Gewoon leuk foto'tje...
Op een rijtje: ABT, Twins PVL digi, Malossi 7T...
Let ook op de cilinderkop die eral op zit
Grondplaat Twins PVL digitaal...
Alle kabel afgewerkt met RVS gevlochten staal...
Omdat het langzaam aan die avond al laat begon te worden,
heb ik geen foto's meer gemaakt.
Maar ik beloof dat er nog foto's van de PVL komen!
Allereerst:
Het spijt me voor de mensen die 's nachts zijn wakker
geworden door het geluid van de quad. (die toch wel wat
decibel produceerde )
De quad starte na 2x kicken gelijk al, op wat
gepruttel na liep hij wel.
Toen gelijk zachtjes ingereden op het industrie terrein.
De ochtend daarna (nadat we vers waren uitgeslapen) gelijk
weer verder, toen kwamen we tot de conclusie dat
de carburateur steeds overliep en niet goed functioneerde (doordat hij zo schuin stond).Hij bleef ook maar net stationair draaien.
Daarom heb ik maar een ander spruitstuk aangeschaft,
ben ik gelijk klaar van dat overloop gedoe (ook al geprobeerd vlotter bij te buigen).
Aanschouw:
Juist, een 29mm metalen Spruitstuk!
Nu kan iedereen de gasfabriek goed zien
V-force membraan...
Ik vind hem persoonlijk mooier als de combinatie
met wig...
Hier het blokje compleet! (ja, met koelvloeistof )
Nu de quad motorisch ver af is, ga ik nu
tijd/geld in haar uiterlijk stoppen.
Wat net zo belangrijk is en nog bijna tot niks
aan gedaan is.
Verder zijn we ook nog een compressie test gaan doen,
die gelukkig ook goed was!
Wat er motorisch nog moet gebeuren:
- Snelle vertanding
- Carburateur en Spruitstuk Tunen
- Xsh Powerfilter
- Afstellen
Het uiterlijk begin zet ik nog maar niet op een rijtje
want dat is gewoon veel.. heel veel...
Ik zie jullie met quad op de Meetings 2008!
(Ik ga weer verse foto's voor jullie maken...)
Heb hem nu ong. 2,5 uur ingereden (malossi boekje adviseerd min. 40min)
dus hij is klaar om te ... vliegen ... filmpjes komen eraan!
Nogmaals bedankt Stefan, voor het werken aan de quad!
laat even een berichtje achter!
RP
Allereerst:
Stefan bedankt voor het werken aan de quad!
Yo,
Weer een update!
Nou, ik kan er een heel verhaal over schrijven,
maar foto's zeggen meer...
Pak je zak chips en geniet...
Foto's:
Nieuwe spulletjes, zijn niet allemaal voor quad
- MHR 2006 (Nieuwste MHR vario) met grote rollen.
- 2x MHR Rollensets
- Domino's Snelgas
- Pakking set MHR Cross/7T
Deze keer hebben we het Malossi boekje maar eens
open gelegd... Aangezien dit geen Plug&Play spul is... (ja, dat heb ik nu wel geleerd )
Slotspeling zuigerveer, precies goed...
Zuigertje in zijn vertrouwde krukas
De MHR Team 7T erop... en wat zien we daar nou achter?!
Juist Stefan z'n Speedfight met een Yasuni C16...
Ook gelijk wat koelgaten in het carterdeksel gemaakt
De squish, extra ruim gezet i.v.m inrijden cilinder
Ja ik weet, wordt later nog 0,59
Massakabel (die nu al ergenst anders zit )
Gewoon leuk foto'tje...
Op een rijtje: ABT, Twins PVL digi, Malossi 7T...
Let ook op de cilinderkop die eral op zit
Grondplaat Twins PVL digitaal...
Alle kabel afgewerkt met RVS gevlochten staal...
Omdat het langzaam aan die avond al laat begon te worden,
heb ik geen foto's meer gemaakt.
Maar ik beloof dat er nog foto's van de PVL komen!
Allereerst:
Het spijt me voor de mensen die 's nachts zijn wakker
geworden door het geluid van de quad. (die toch wel wat
decibel produceerde )
De quad starte na 2x kicken gelijk al, op wat
gepruttel na liep hij wel.
Toen gelijk zachtjes ingereden op het industrie terrein.
De ochtend daarna (nadat we vers waren uitgeslapen) gelijk
weer verder, toen kwamen we tot de conclusie dat
de carburateur steeds overliep en niet goed functioneerde (doordat hij zo schuin stond).Hij bleef ook maar net stationair draaien.
Daarom heb ik maar een ander spruitstuk aangeschaft,
ben ik gelijk klaar van dat overloop gedoe (ook al geprobeerd vlotter bij te buigen).
Aanschouw:
Juist, een 29mm metalen Spruitstuk!
Nu kan iedereen de gasfabriek goed zien
V-force membraan...
Ik vind hem persoonlijk mooier als de combinatie
met wig...
Hier het blokje compleet! (ja, met koelvloeistof )
Nu de quad motorisch ver af is, ga ik nu
tijd/geld in haar uiterlijk stoppen.
Wat net zo belangrijk is en nog bijna tot niks
aan gedaan is.
Verder zijn we ook nog een compressie test gaan doen,
die gelukkig ook goed was!
Wat er motorisch nog moet gebeuren:
- Snelle vertanding
- Carburateur en Spruitstuk Tunen
- Xsh Powerfilter
- Afstellen
Het uiterlijk begin zet ik nog maar niet op een rijtje
want dat is gewoon veel.. heel veel...
Ik zie jullie met quad op de Meetings 2008!
(Ik ga weer verse foto's voor jullie maken...)
Heb hem nu ong. 2,5 uur ingereden (malossi boekje adviseerd min. 40min)
dus hij is klaar om te ... vliegen ... filmpjes komen eraan!
Nogmaals bedankt Stefan, voor het werken aan de quad!
laat even een berichtje achter!
RP
Bedankt voor jullie reacties!
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Berichten: 4207
- Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
- Locatie: Zuid limburg
- Contacteer:
hey, heb je ook foto's hoe de quad er nu bij staat ?
en ziet er mooi uit supper
Toegevoegd na 12 seconden:
hey, heb je ook foto's hoe de quad er nu bij staat ??
en ziet er mooi uit supper
en ziet er mooi uit supper
Toegevoegd na 12 seconden:
hey, heb je ook foto's hoe de quad er nu bij staat ??
en ziet er mooi uit supper
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Pro Quadrider
- Berichten: 3419
- Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
- Locatie: tienen, belgie
ziet er heel nice uit !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad Master
- Berichten: 1734
- Lid geworden op: ma 07 mar, 2005 19:16
- Locatie: melle (gentbrugge)
- Contacteer:
zeer mooi, kben al benieuwd naar de filmke's
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
fucking lijp
hey
echt een super lijpe quad, echt de mooiste brom-quad van het forum.
wat denk je zelf hoe hard zou hij gaan?
als hij beetje goed zou afgesteld zijn gaat niemand meer zeuren dat brom-quads sloom zijn want deze gaat wel blazen:D:D
greetz
echt een super lijpe quad, echt de mooiste brom-quad van het forum.
wat denk je zelf hoe hard zou hij gaan?
als hij beetje goed zou afgesteld zijn gaat niemand meer zeuren dat brom-quads sloom zijn want deze gaat wel blazen:D:D
greetz
-
- Quadracer
- Berichten: 1209
- Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 22:44
- Locatie: in de garage
- Contacteer: