Mijn Raptor 700 SE... Raptor'ke
Dazoe, k heb die veren besteld bij Crauwels Banden op de Liersesteenweg in Begijnendijk.
Wel een beetje geduld hebben maar ze zijn er goedkoper als in de quadshop
Ja zal men best doen voor zaterdag mee te bollen, kan echt nix belove... Wil u quad ook wel is in "levende lijven" zien
Grtz..
Raptor'ke
Ja zal men best doen voor zaterdag mee te bollen, kan echt nix belove... Wil u quad ook wel is in "levende lijven" zien
Grtz..
Raptor'ke
Yamaha Raptor 700 Special Edition
OPGEPAST ! : Ik rem voor vrouwelijk schoon !
hehe das goed om te weten , is niet ver van bij mij thuisRaptor'ke schreef:Dazoe, k heb die veren besteld bij Crauwels Banden op de Liersesteenweg in Begijnendijk.
Grtz..
Raptor'ke
1ste bestellingske geplaatst ... 2de worden die veren in het knalgeel
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
veer klemmen
he die veer klemmen heb je niet nodig ,gewoon een sleutel om ze los te draaien,en dan kan je die gewoon uit elkaar nemen,bij mij was het een half uurke werk,groetjes
raptor 700R speciaal edition.
ok dan heb ik weer chance dat ik dat knap vind alhoewel roze zien ik ook wel zittenFlangleR schreef:kw is altijd geel,kunde niet kiezen of je moest ze zelf herspuitenRaptor'ke schreef:Jaja mijne zijn ook knalgeel
Gaat er lekker op afsteke
KW veren erop gezet
Eindelijk zen men veren erop gegraakt
De veren vooraan gingen er zonder klemmen af, achteraan was er geen denke aan zonder klemmen.
Hierbij het resultaat
Zo nu me quadje nog te goei kuisen
Gtrz...
Raptor'ke
De veren vooraan gingen er zonder klemmen af, achteraan was er geen denke aan zonder klemmen.
Hierbij het resultaat
Zo nu me quadje nog te goei kuisen
Gtrz...
Raptor'ke
Yamaha Raptor 700 Special Edition
knap knap
hij hangt precies nog wel tamelijk hoog of is dat bedrog ...
mag de mijn straks ophalen ben eens curieus dat ik dat in orde krijg dat installeren
zeg raptorke vraag , kan je eens foto nemen hoe je jouw contact hebt aangesloten want zie dat je ook zo een vapor hebt zonder voorziening hiervoor .
was aan het denken dat op de kappen te plaatsen maar als er beter oplossing is opteer ik voor dat , geen zin om gaten te liggen maken in men plastic
Grtzz
mag de mijn straks ophalen ben eens curieus dat ik dat in orde krijg dat installeren
zeg raptorke vraag , kan je eens foto nemen hoe je jouw contact hebt aangesloten want zie dat je ook zo een vapor hebt zonder voorziening hiervoor .
was aan het denken dat op de kappen te plaatsen maar als er beter oplossing is opteer ik voor dat , geen zin om gaten te liggen maken in men plastic
Grtzz
zo laag als delriva zijne gaat hij nie staan he dazoe!DaZoe schreef:knap knap
Grtzz
delriva heeft zijn voorspanners ertussenuit gelaten