HUGE rhino

Laat ons watertanden met de mooiste 4x4 foto's uit je collectie...
quadmanerik
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door quadmanerik »

Dozo schreef:Hmmmm moet met de jouwe ook kunnen Ralph... :mrgreen:
Ik weet nog wel een set oversized wrangler wielen voor je te liggen :wink:
Just kidding natuurlijk , die van jou is gekeurd en moet je dus niet aan dit soort projecten beginnen.
Je keuring vervalt met elke modificatie die je aan je machine uitvoerd.(zonde van het geld)
Mja , en dan blok van een DS650 , dan komt alles goed. :duimhoog:
One life-Live it !
Dozo
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Dozo »

het blok wat er nu onderstaat is zeker niet verkeerd, mogelijkheden te over om dat spul nog wat aan power te laten winnen. :wink:
Ds650 blok ... .hmmmzzzz ... ik durf niet te zeggen of het veel effect heeft, er gaat toch behoorlijk wat verloren in de versnellings bak van een rhino :oops: vooral als je het 4x4 deel gebruikt.
daarbuiten is het wel een leuke uitdaging om dat blok eronder te frommelen. zie alles maar passend te krijgen :wink: :mrgreen:
quadmanerik
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door quadmanerik »

Dozo schreef:het blok wat er nu onderstaat is zeker niet verkeerd, mogelijkheden te over om dat spul nog wat aan power te laten winnen. :wink:
Ds650 blok ... .hmmmzzzz ... ik durf niet te zeggen of het veel effect heeft, er gaat toch behoorlijk wat verloren in de versnellings bak van een rhino :oops: vooral als je het 4x4 deel gebruikt.
daarbuiten is het wel een leuke uitdaging om dat blok eronder te frommelen. zie alles maar passend te krijgen :wink: :mrgreen:
Nouhou , de Bomba is weer helemaal fris nu , dus ik laat het blokkie daar nog maar ff inhangen.
Aankomend weekend ritje omgeving Putten , op uitnodiging Transalpclub . Lekker weer rijden.
Groetses.
One life-Live it !
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Dan heb ik liever het 936cc V2 EFI blok van Highland :buig:
R-onald
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door R-onald »

zwaartepunt licht veel te hoog samen met de korte wielbasis en de breedte ligt hij zo op zn zei integenstelling tot een normale 4x4 (defender, toyota landcruiser etc)
Plaats reactie