![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
donderdag werk ik weer verder.
Hoi Fré, Ik heb momenteel hetzelfde symptoom, sinds ik een extra luchtkanaal heb voorzien.Fré schreef:Symptomen:
- Mooi geluid
- Meer power in mid-range
- een licht inhouden (maw niet meer trekken dan 1/2e tot 3/4e gas) op (bijna) volle gas
- Weinig veranderd in lage toeren
Hmmm, ik denk niet dat ik het probleem moet zoeken in de main jet, want die heb al vergroot tot #150 en de naald heeft ook al in alle mogelijke standen gestaan.Fré schreef:nene je leest het niet goed denk ik, of kben wat onduidelijk geweest:
ff herformuleren:
- een licht inhouden op volle gas (hij trekt maw op volle gas maar even goed tot zelfs minder goed als op 1/2e tot 3/4e gas)
wat je in jouw geval mss ook zou kunnen doen is beginnen met je mainjet aan te passen, en dan pas je naald en pilot/screw, indien dit nodig zou zijn. Zou het niet kunnen dat ie ondanks dat hij goed trekt op vol gas hij wat arm staat?
Ok dan hoor je morgen van mij hoe het bevalt.Fré schreef:nee heb nog geen tijd gehad om hem terug opnieuw open te gooien
kben trouwens enkel in het weekend thuis, en ma heeft last van hare rug dus dat betekent ipv aan mijn quad even te kunnen sleutelen wat huishoudelijke taken doen