The Adly project, Oranje-zwart-Metalic Grijs
The Adly project, Oranje-zwart-Metalic Grijs
Hallo,
Al een jaar of 3 heb ik een adly, ben natuurlijk trots op men quadje maar natuurlijk wil je keer ander kleurtje enzo,
dus hier is dan mijn projectje,
regelmatig ga ik foto's posten en als ik er tijd niet mee bezig ga zeg ik het even
Wel, genoeg gezeurd en gepraat laten we beginnen.
of zal ik eerst vertellen hoe ik em kocht?
nou vooruit dan maar
Ik kocht hem met een scheur in de kappen, slecht lopend en alles was er eigenlijk loos mee, ik crosste er een hele poos mee, en nu ik eindelijk maar toch over een kwart jaartje 16 word ga ik hem helemaal opknappen en in de verzekering gooien,
dus tja, eerst maar een nieuwe zuiger er stonden namelijk krassen in de zuiger en gewischtjes enzo,
(eerste gedeelte heb ik trouwens nog geen foto's)
de reden van het opknappen is... nou jah oordeel zelf , hier een foto voor dit alles:
over het frame,
Afgelopen vakantie heb ik alles gestript en geschuurd,
dit heb ik in primer gezet, (2 lagen) 2 lagen metalic licht grijs en daarna een laagje blanke lak
Hier een paar foto's van het spuiten:
Gestript en schuren in volle gang,
de netjes in elkaar geknutselde ook veranderbare maar toch koude spuit cabine met spulletjes
Alles in de Primer enzo,
Hier het frame ook in de primer,
Mooi gespoten en al een beetje weer in aanbouw,
(even geslapen dan maar en weer verder )
Shyni isn't it ?:D
Stuur in de mooie kleur goud
ook het tandwiel moest er maar om geloven,
Het zit em allemaal in de Combinatie:)
Weer redelijk in opbouw
dit is al een tijd geleden,
Wat ik vandaag gedaan heb:
Mijn uitlaat rammelde een beetje, na veel denk werk en frik werk heb ik hem toch maar opengeflext,
Was namelijk van plan om een nieuwe te kopen dus maar even kijken wat erin zat, nu koop ik trouwens denk ik geen nieuwe meer,
dit zat erin:
niet echt goed om het eruit te halen maar jah en het maakt niet eens meer lawaai
ook kon ik het niet laten om er neon onder te zetten:
lijkt erg mooi dacht ik zo
Binnenkort ga ik mijn kappen schuren en spuiten, in zwart hoogglans, misschien metalicje ofzo moet ik nog even met mezelf uitvechten
Morgen ga ik foto's posten van mijn nieuwe achterlicht + mijn nieuwe even zelfgemaakte nummerplaat houder
Tot morgen allemaal
Ohw nog 1 ding
Wie weet een beetje een stoere naam voor men Aldi
Nog een "ohw nog 1 ding )
Wie weet een adres voor een beetje schoone bandjes niet te duur liefst gratis, als het kan met velg.
moeten op 50 cc passen. dus geen banden voor een supermotard!
Al een jaar of 3 heb ik een adly, ben natuurlijk trots op men quadje maar natuurlijk wil je keer ander kleurtje enzo,
dus hier is dan mijn projectje,
regelmatig ga ik foto's posten en als ik er tijd niet mee bezig ga zeg ik het even
Wel, genoeg gezeurd en gepraat laten we beginnen.
of zal ik eerst vertellen hoe ik em kocht?
nou vooruit dan maar
Ik kocht hem met een scheur in de kappen, slecht lopend en alles was er eigenlijk loos mee, ik crosste er een hele poos mee, en nu ik eindelijk maar toch over een kwart jaartje 16 word ga ik hem helemaal opknappen en in de verzekering gooien,
dus tja, eerst maar een nieuwe zuiger er stonden namelijk krassen in de zuiger en gewischtjes enzo,
(eerste gedeelte heb ik trouwens nog geen foto's)
de reden van het opknappen is... nou jah oordeel zelf , hier een foto voor dit alles:
over het frame,
Afgelopen vakantie heb ik alles gestript en geschuurd,
dit heb ik in primer gezet, (2 lagen) 2 lagen metalic licht grijs en daarna een laagje blanke lak
Hier een paar foto's van het spuiten:
Gestript en schuren in volle gang,
de netjes in elkaar geknutselde ook veranderbare maar toch koude spuit cabine met spulletjes
Alles in de Primer enzo,
Hier het frame ook in de primer,
Mooi gespoten en al een beetje weer in aanbouw,
(even geslapen dan maar en weer verder )
Shyni isn't it ?:D
Stuur in de mooie kleur goud
ook het tandwiel moest er maar om geloven,
Het zit em allemaal in de Combinatie:)
Weer redelijk in opbouw
dit is al een tijd geleden,
Wat ik vandaag gedaan heb:
Mijn uitlaat rammelde een beetje, na veel denk werk en frik werk heb ik hem toch maar opengeflext,
Was namelijk van plan om een nieuwe te kopen dus maar even kijken wat erin zat, nu koop ik trouwens denk ik geen nieuwe meer,
dit zat erin:
niet echt goed om het eruit te halen maar jah en het maakt niet eens meer lawaai
ook kon ik het niet laten om er neon onder te zetten:
lijkt erg mooi dacht ik zo
Binnenkort ga ik mijn kappen schuren en spuiten, in zwart hoogglans, misschien metalicje ofzo moet ik nog even met mezelf uitvechten
Morgen ga ik foto's posten van mijn nieuwe achterlicht + mijn nieuwe even zelfgemaakte nummerplaat houder
Tot morgen allemaal
Ohw nog 1 ding
Wie weet een beetje een stoere naam voor men Aldi
Nog een "ohw nog 1 ding )
Wie weet een adres voor een beetje schoone bandjes niet te duur liefst gratis, als het kan met velg.
moeten op 50 cc passen. dus geen banden voor een supermotard!
Laatst gewijzigd door boss Adly op ma 21 jan, 2008 16:03, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Pro Quadrider
al goed gewerkt ,komt in orde !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
Blaster 200 schreef:Mooi gespoten
Dat vind ik heel mooi compliment
Denk eraan om later ook wat in de spuitindurstrie te doen ofzo, nog niet zeker natuurlijk,
Maar ik moet zeggen, met het juiste gereedschap en de juiste verf kom je ook al een heel end.
ook nog niet duur ook 75 euro met primer, lak en blanke lak inlc verharders en verdunners (allemaal 1 liters)
-
- Quadrider
ziet er erg goed uit.ben benieuwd naar het eindresultaat.
grtjs fastrogeke
grtjs fastrogeke
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=404
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
-
- Quadverslaafde
Blaster 200 schreef:Het ligt inderdaad ook heel erg aan het merk spuitbus je gebruikt. Maar je mag trots zijn op je spuitwerk
Of helemaal geen spuitbus gewoon een goede compressor met een spuitpistool van de praxis het matriaal hoefd niet duur te zijn, de verf moet gewoon goed dun zijn enzo zodat je geen verstoppingen krijgt.
Zal vandaag foto's maken van mijn achterlicht, en misschien begin ik vandaag met het schuren van de kappen enzo, of ik ga wat aan het elektrisch cirquit doen...
zou iemand een probleem kunnen verzinnen waardoor er geen stroom draait als ik sleutel om draai ?