uitzicht van de quad
tip voor krassen siliconen spray verspreid op je kappen spuiten en lichtjes in wrijven totdat het blinkt. Als je dit doet nadat je hem hebt schoongemaakt hoef je er niks meer aan te doen voordat je de volgende x gaat rijden en het mooiste van alles is dat de modder er nu veeel minder snel op blijft zitten
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
ohja en nog vergeten te zeggen, voor de mensen die niet naar de wasstraat willen, probeer dan thuis als je de mogelijkheid hebt de hogedrukreiniger op een warm water kraan aan te sluiten, warm water reinigt vele malen beter. En een deel zeep met water mengen en dan tussen het schoonspuiten door een paar keer wat zeep erop dan droogrijden en dan siliconenspray en hij is helemaal schoon Voor olie op bijvoorbeeld je achteras of tandwielen gebruik ik remmenreiniger, deze heb ik wel van een goede kwaliteit gepakt omdat deze naar mijn mening toch beter werkt komt van http://www.quadtuning.nl
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
als je een o-ring ketting hebt kun je dat dan beter niet doen ?
en me vader heeft een vaat van 10 liter mee genomen, daar doen hun de maschiene mee schoon maken, als ze die nieuws in olieén gaa ik binnenkort probeeren , maar ik weet wel dat het stink ,en niet een betje , want me vader deed dat op zijn werk ,en had die stank 6 weken in zen kleren , en waren in de waseret
10 keer gewassen
en me vader heeft een vaat van 10 liter mee genomen, daar doen hun de maschiene mee schoon maken, als ze die nieuws in olieén gaa ik binnenkort probeeren , maar ik weet wel dat het stink ,en niet een betje , want me vader deed dat op zijn werk ,en had die stank 6 weken in zen kleren , en waren in de waseret
10 keer gewassen
verspreid er op spuiten ?spoor! schreef:tip voor krassen siliconen spray verspreid op je kappen spuiten en lichtjes in wrijven totdat het blinkt. Als je dit doet nadat je hem hebt schoongemaakt hoef je er niks meer aan te doen voordat je de volgende x gaat rijden en het mooiste van alles is dat de modder er nu veeel minder snel op blijft zitten
bij mij ist altijd gewoon spuiten totdat alles onderzit
jammer dan als het busje leeg is
quadrijden kost nou eenmaal geld en onderhoud ook
2017 raptor 700 SE
-
- Toeschouwer
da is zoiet van mr proper,das n sponske da ge nat moet make,en krijgde veel me weg da je met water en zeep niet weg kijgtDaZoe schreef:Glennyfz450 schreef:voor alle krassjes ed uit mijn kappen te krijgen gebruik in staalwol en schuurpapier nr 180 natschuren!
wondergom van mr proper doet ook veel;)
lol wtf is wondergom
klinkt mij zoiets hollands ...
en met dat schuren krijg je achteraf geen doffe plekken of lichte krassen achteraf ?
en na het schuren is je plastic een betje doffer,maar is zo opgelostm met polish of glitterspray