hallo,
ik heb een vraag ivm de w-tec 2008
blijkbaar zou er aan de w-tec 2008 iets veranderd zijn dan 2007,waaraan kun je dat zien?
is er iets veranderd aan de husaberg motor 650cc van 2008 vergeleken met 2007?
groetjes zwartje
wat is er veranderd aan de w-tec
-
- Quad GOD
- Contacteer:
2008 chassis is identiek aan 2007, enkel regelvijsje stuurdemper wordt veranderd. Voor de rest is alles identiek.
Wat betreft Husaberg motor heb ik geen zicht op, kan je beter Husaberg dealer voor contacteren.
In Tielt zit er een :
DEMEYER
HUFFESELESTRAAT 15
8700 TIELT (Vlaanderen)
Phone: 051/40.26.27
Via de site van Husa kan je wel zien dat ze een en ander veranderd hebben aan 2008 : http://www.husaberg.se/Technical-Features.105.0.html
Zou me echter verwonderen dat de losse blokken die verkocht worden 2008 modellen zijn. Via het motornr dat in de carters staat kan je via Husa dealer achterhalen welk jaartal je blok is.
Ikzelf lever enkel W-tecs met motoren van de laatste evolutie. Momenteel nog 2007 omdat 2008 nog niet los te krijgen is. Verschil tussen 2008 en 2007 is trouwens bij Honda dit jaar minimaal, X is volledig identiek, R heeft enkel gearsensor met daaraan gekoppelde CDI.
Wat betreft Husaberg motor heb ik geen zicht op, kan je beter Husaberg dealer voor contacteren.
In Tielt zit er een :
DEMEYER
HUFFESELESTRAAT 15
8700 TIELT (Vlaanderen)
Phone: 051/40.26.27
Via de site van Husa kan je wel zien dat ze een en ander veranderd hebben aan 2008 : http://www.husaberg.se/Technical-Features.105.0.html
Zou me echter verwonderen dat de losse blokken die verkocht worden 2008 modellen zijn. Via het motornr dat in de carters staat kan je via Husa dealer achterhalen welk jaartal je blok is.
Ikzelf lever enkel W-tecs met motoren van de laatste evolutie. Momenteel nog 2007 omdat 2008 nog niet los te krijgen is. Verschil tussen 2008 en 2007 is trouwens bij Honda dit jaar minimaal, X is volledig identiek, R heeft enkel gearsensor met daaraan gekoppelde CDI.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team