nduro
-
- Easy Quadrider
nduro
nu men vraag of er al meerdere mee te maken hebben gehad.
had een tijdje terug een nduro aangekocht bij ralph hij rade die aan omdat de zogenaamde garantie
dichter bij zit. iedereen zegt dat maar wie weet het nu juist?
had in september men achteras krom gesprongen door scheef te landen,
opgestuurd naar motana adress gekrgen van ralph en toen kreeg ik te horen (na meer dan een maand ) dat er geen garantie is op buigen als je er mee crost? dit vind je natuurlijk nergens terug niet op hun site althans.
terwijl ik meer offroad en op de weg rij dan op parcour.
maar hier lees ik dat dutje een week later een nieuwe had?
en die had hem op dezelfde manier krom gesprongen.
heeft bertmat hier mss enige verklaring voor? ook al komt de as niet van jou zou ik graag hier meer uitleg over hebben! omdat jij ook als verdeler op nduro site staat.
ralph krijgt althans geen antwoord van nduro?
had een tijdje terug een nduro aangekocht bij ralph hij rade die aan omdat de zogenaamde garantie
dichter bij zit. iedereen zegt dat maar wie weet het nu juist?
had in september men achteras krom gesprongen door scheef te landen,
opgestuurd naar motana adress gekrgen van ralph en toen kreeg ik te horen (na meer dan een maand ) dat er geen garantie is op buigen als je er mee crost? dit vind je natuurlijk nergens terug niet op hun site althans.
terwijl ik meer offroad en op de weg rij dan op parcour.
maar hier lees ik dat dutje een week later een nieuwe had?
en die had hem op dezelfde manier krom gesprongen.
heeft bertmat hier mss enige verklaring voor? ook al komt de as niet van jou zou ik graag hier meer uitleg over hebben! omdat jij ook als verdeler op nduro site staat.
ralph krijgt althans geen antwoord van nduro?
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Hallo,
Elke klant die een N-Duro as heeft krom gesprongen heeft van mij onmiddellijk een nieuwe gekregen.
Groeten, Bert.
Elke klant die een N-Duro as heeft krom gesprongen heeft van mij onmiddellijk een nieuwe gekregen.
Groeten, Bert.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik heb in totaal al zowat 300 Lonestar assen verkocht en de enige die ik terug gekregen heb is één van Sunny, maar iedereen die Sunny zijn rijstijl kent kan daar niet echt verwonderd over zijn.
Lonestar blijft één van de duurdere merken maar ik merk er toch het minste problemen mee.
Lonestar blijft één van de duurdere merken maar ik merk er toch het minste problemen mee.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Garantie hangt veel af van relatie verkoper-fabrikant. Hoe meer tussenpersonen ertussen zitten hoe moeilijker het is.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
ik heb ook al een lonestar krom gekregen hebben gewoon een nieuwe gekregen van lonestarNo Limit YFZ schreef:Ik heb in totaal al zowat 300 Lonestar assen verkocht en de enige die ik terug gekregen heb is één van Sunny, maar iedereen die Sunny zijn rijstijl kent kan daar niet echt verwonderd over zijn.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Easy Quadrider
dan hoop ik dat ralph het ook klaar krijgt. (bertmat) heb je dan nog geen problemen gehad met nduro ivm garantie?
heb 2jaar met een lone star op de yfz gereden en die had lichtjes een slag aan bijde kanten maar niet voelbaar als je er mee reed je zag het enkel als je de achter wielen van de grond zette en liet draaien.
ik ben verder gegaan voor de nduro omdat de garantie dichterbij is?
omdat de raptor toch ietsje meer weegt dan de yfz. (en ik ook sinds ik niet meer competitie gericht ben) .
prijs verschil moet je het niet laten want zijn bij ralph 30euro duurder dan de nduro dacht ik?
heb 2jaar met een lone star op de yfz gereden en die had lichtjes een slag aan bijde kanten maar niet voelbaar als je er mee reed je zag het enkel als je de achter wielen van de grond zette en liet draaien.
ik ben verder gegaan voor de nduro omdat de garantie dichterbij is?
omdat de raptor toch ietsje meer weegt dan de yfz. (en ik ook sinds ik niet meer competitie gericht ben) .
prijs verschil moet je het niet laten want zijn bij ralph 30euro duurder dan de nduro dacht ik?
-
- Quad Master
- Contacteer:
ongeveer € 423,50 de site van Ralph
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-