RATOR START NIET MEER
-
- Toeschouwer
RATOR START NIET MEER
hello, heb een klein probleempje met men raptor,gisteren de ganse namiddag gaan rijden niets van problemen gahad.
thuis gekomen hem zuiver gespoten met de hoge druk en nu krijg ik hem niet meer aan de praat iemand een idee wat het
allemaal zou kunnen zijn?
alvast bedankt
thuis gekomen hem zuiver gespoten met de hoge druk en nu krijg ik hem niet meer aan de praat iemand een idee wat het
allemaal zou kunnen zijn?
alvast bedankt
- cyberdrone
- Quadracer
Kan vanalles zijn, kijk eens of er geen water in de luchtfilterkas zit, misschien natte bougie of een een kabeltje of contactje dat nat is geworden.
Gaat de starter nog ? of gaat die ook nie meer ?
Gaat de starter nog ? of gaat die ook nie meer ?
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
- Quadracer
Kan gewoon een zekeringetje zijn.
Heb dit ooit ook gehad na het schoonspuiten en was de hoofdzekering die gesprongen was door nog nat bij starten.
Heb dit ooit ook gehad na het schoonspuiten en was de hoofdzekering die gesprongen was door nog nat bij starten.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Pro Quadrider
ale dan kan je terug rondcruizen !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
- cyberdrone
- Quadracer
Troost u ge zij niet de enige die zoeits voroheeft, de mijne wou eergisteren ook niet meer starten, t'bleek de starter te zijn die even blokkeerde.
Thanks 2 Jelle die me even op de starter liet tikken met de achterkant van de schroevendraaier en tataaa, hij deed het weer
Thanks 2 Jelle die me even op de starter liet tikken met de achterkant van de schroevendraaier en tataaa, hij deed het weer
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
-
- Quadracer