fout. het nieuwe model heeft enkele carb.barossa chetaa schreef:de barossa 170 cc heeft 1 carburateur en de 250 heeft er 2
de barossa loopt zacht gezegd slecht...
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
dat wist ik niet ,maar de ouden hebben wel 2
en L crosser je zouw zeggen dat de smc het zelfde was als de barossa ,maar dat is niet zoo die heeft een anderen motor
in iedergeval ik heb 250 gezien die 2 cabrateurs er op hebben ,die ik bijna gekocht had.!
maar dat van de nieuwen moddel wist ik niet
Toegevoegd na 2 minuten:
volgens mij is dat geen 2 celinder he
de 250 heeft 2 celinder en de 170 heeft er maar 1 celinder
en L crosser je zouw zeggen dat de smc het zelfde was als de barossa ,maar dat is niet zoo die heeft een anderen motor
maar dat van de nieuwen moddel wist ik niet
Toegevoegd na 2 minuten:
volgens mij is dat geen 2 celinder he
de 250 heeft 2 celinder en de 170 heeft er maar 1 celinder
- sjmallie94
- Quadverslaafde

- Contacteer:
ik denk dat ik de oorzaak heb gevonden... filter van de benzinekraan vuil, slecht doorlopende benzinekraan.
Bij toeval ontdekt, dat wanneer ik de kraan op reserve zet, hij ee heel stuk beter loopt..(ik draaide per ongeluk de kraan op reserve) Nagekeken of er genoeg benzine in zat, wat dus zo was, toen op reserve gezet en toen liep ie wel weer beter.
Nu dus alle afstellingen die ik zelf heb verdraaid weer terug zetten en hopen dat het weer goed is...Jullie horen het nog wel.
Bij toeval ontdekt, dat wanneer ik de kraan op reserve zet, hij ee heel stuk beter loopt..(ik draaide per ongeluk de kraan op reserve) Nagekeken of er genoeg benzine in zat, wat dus zo was, toen op reserve gezet en toen liep ie wel weer beter.
Nu dus alle afstellingen die ik zelf heb verdraaid weer terug zetten en hopen dat het weer goed is...Jullie horen het nog wel.
had Barossa 250cc, SMC captain 300cc, Bombardier ds 650cc, Can Am Renegade 800cc met Dalton Clutch kit, had een Honda 400trx, heb nu wederom een Bombardier ds 650 Baja en voor de zoon een Polaris outlaw 90
En de uitlaatbocht gescheurd, wat het knallen verklaard, dit begon al iets, 2 maand terug, waarschijnlijk begonnen als klein gaatje, en als het dan maar hard genoeg knalt, word zo'n gaatje vanzelf een scheur 
had Barossa 250cc, SMC captain 300cc, Bombardier ds 650cc, Can Am Renegade 800cc met Dalton Clutch kit, had een Honda 400trx, heb nu wederom een Bombardier ds 650 Baja en voor de zoon een Polaris outlaw 90

(dit is het blok van een smc is toch hetzelfde of niet)