ca am renegade 800
ca am renegade 800
hallo vrienden,weet iemand mij te vetellen wat de beste oplossing is om mijn ca am te verlagen,en
dan spreek ik van ten minste 10cm?
dan spreek ik van ten minste 10cm?
kawasaki kfx 700
-
Twan #33
- Quadrunner

- Contacteer:
fourtec veren zijn dan denk ik de beste oplossing http://www.four-tec.de/
Die zijn volgens mij helemaal niet duur
Die zijn volgens mij helemaal niet duur
can am renegade
bedankt Twan 33 maar die side is in het duits,ik versta er niets van en om te antwoorden op onze andere vriend 7cm vind ik wat te weinig.
kawasaki kfx 700
can am renegade
hartelijk bedankt Acer,ik zal tenslotte u raad maar opvolgen en kw's plaatsen.als je die spoorverbreeders plaatst moet je normaal het spoor bijregelen,heeft u dat gedaan of heeft u alles gelaten zoals het was? (hiervoor had ik een kfx700 en ook kw's geplaatst, maar ik vond de ophanging tamelijk hard of is het beter bij de renegade)?
bedankt Motorfret, maar nu is het geen duits meer maar fins en dat is zeker onverstaanbaar :applaus: :applaus: :applaus:
bedankt Motorfret, maar nu is het geen duits meer maar fins en dat is zeker onverstaanbaar :applaus: :applaus: :applaus:
kawasaki kfx 700
-
acer
- Quadfanaat

- Contacteer:
Normaal is een KW set 7cm, maar je kan deze nog regelen!
Ik heb nagemeten en hij is een dikke 8cm lager!
Spoor vooraan is 10cm breder, achteraan 6cm. Verder heb ik het spoor niet bijgeregeld, ik wou eerst zo proberen, maar hij is zo prima!
Ik ga hem zo laten.
Ik heb nu een totaal andere quad in positieve zin!
Veel betrouwbaarder, veel stabieler, veel aangenamer rijden ! Ik vraag me nu nog af waarom ik dat geen maander eerder heb gedaan!
Ik heb een zeer sportieve quad nu, waarop ik me veel veiliger voel!
Ik zou het direct iedereen aanraden!
De ophanging is nog steeds vrij sportief, niet superzacht...Maar geloof me, het is een luxe-sport-4x4 quadje...
Ik heb nagemeten en hij is een dikke 8cm lager!
Spoor vooraan is 10cm breder, achteraan 6cm. Verder heb ik het spoor niet bijgeregeld, ik wou eerst zo proberen, maar hij is zo prima!
Ik ga hem zo laten.
Ik heb nu een totaal andere quad in positieve zin!
Veel betrouwbaarder, veel stabieler, veel aangenamer rijden ! Ik vraag me nu nog af waarom ik dat geen maander eerder heb gedaan!
Ik heb een zeer sportieve quad nu, waarop ik me veel veiliger voel!
Ik zou het direct iedereen aanraden!
De ophanging is nog steeds vrij sportief, niet superzacht...Maar geloof me, het is een luxe-sport-4x4 quadje...
-
zilladude
- Pro Quadrider

idd wel cool zo !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde