Quadcentrale
Quadcentrale
Is quadcentrale nu open morgen (vrijdag) of nemen die een brugdag naar het weekend ?
Is maar dat er in de week iets van op hun site stond en dat er nu af is ...
Zou zonde zijn zo ver te rijden en er voor een gesloten deur te staan ?
Grtzz
Is maar dat er in de week iets van op hun site stond en dat er nu af is ...
Zou zonde zijn zo ver te rijden en er voor een gesloten deur te staan ?
Grtzz
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
-
- Quadverslaafde
ja maar bedoeling was af te spreken met sprot van het forum
als ik niet weet dat die open zijn moet ik niet met hem afspreken ook niet omdat ik paar stukken nodig heb voor hij onderhoudje kan doen
heb mene privé mechanieker bij de hand hé
anyway nvm dacht het hier te vragen omdat er hier iemand van die winkel op dit forum zit .. weet alleen nimeer wie (was iemand met nen yfz )
Grtzzz
als ik niet weet dat die open zijn moet ik niet met hem afspreken ook niet omdat ik paar stukken nodig heb voor hij onderhoudje kan doen
heb mene privé mechanieker bij de hand hé
anyway nvm dacht het hier te vragen omdat er hier iemand van die winkel op dit forum zit .. weet alleen nimeer wie (was iemand met nen yfz )
Grtzzz
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
Bel peter maar,
kan zijn dat hij op afspraak open doet, leg uit vanwaar je komt, ...
kan zijn dat hij op afspraak open doet, leg uit vanwaar je komt, ...
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadverslaafde
-
- Quadverslaafde
-
- Quadverslaafde
Tja een nieuwe en grotere zaak kost veel geld, en natuurlijk blijft er dan minder geld over om stock in te leggen.
Maar dat is tegenwoordig met veel winkels en shops zo hoor. Tegenwoordig is alles op bestelling omdat ze tegenwoordig met die just in time leveringen werken.
Voor de handelaars komt dit natuurlijk beter uit, maar voor de klant die snel iets wil natuurlijk weer wat minder handig
Maar dat is tegenwoordig met veel winkels en shops zo hoor. Tegenwoordig is alles op bestelling omdat ze tegenwoordig met die just in time leveringen werken.
Voor de handelaars komt dit natuurlijk beter uit, maar voor de klant die snel iets wil natuurlijk weer wat minder handig
-
- Toeschouwer
Het is hier niet de bedoeling reclame te maken over Quadshop. Het gaat hier over quadcentrale, en over ONDERDELEN die in voorraad zijn.raptor 700 #4 schreef:ik ben nog van het weekend bij quadshop geweest met een vriend voor een occassie raptor 700, ze hebben volgens mij 4x zoveel staan als Jumpingjet & Quadcentrale bij elkaar.
hij heeft er een mooie occassie gekocht.
nog nooit zoveel quads gezien in zo een grote winkel!