iemand verstand van gilera citta motorblok?
iemand verstand van gilera citta motorblok?
hoi,
ik heb sinds pas een gilera citta.
vrij orgineel maar nu is mijn probleem dat hij te weinig benzine krijgt of valse lucht krijgt.
bougie is grijs achtig.
nu is dit even heel iets anders dan een quad blok en is mij vraag hoe ik de carb eronder uit kan halen.
iemand enig idee?
of moet ik daarvoor het blok eronder uit halen?
alvast bedankt!
ik heb sinds pas een gilera citta.
vrij orgineel maar nu is mijn probleem dat hij te weinig benzine krijgt of valse lucht krijgt.
bougie is grijs achtig.
nu is dit even heel iets anders dan een quad blok en is mij vraag hoe ik de carb eronder uit kan halen.
iemand enig idee?
of moet ik daarvoor het blok eronder uit halen?
alvast bedankt!
-
- Quadrunner
- Berichten: 782
- Lid geworden op: di 18 jul, 2006 19:16
- Locatie: veendam
- Contacteer:
Kben zelf ook bezig geweest met een sparta lucky van mn broertje
Daar zat het gehele blok ook tussen de ''achterbrug'' inclusief carburateur.
Heb die toen volledig gestript en heb ik na veel beunwerk de carburateur eraf kunnen halen. Zit de carburateur ook precies tussen die achterbrug?
Nooit meer begin ik eraan, heb hem nog niet in elkaar
Daar zat het gehele blok ook tussen de ''achterbrug'' inclusief carburateur.
Heb die toen volledig gestript en heb ik na veel beunwerk de carburateur eraf kunnen halen. Zit de carburateur ook precies tussen die achterbrug?
Nooit meer begin ik eraan, heb hem nog niet in elkaar
heb zelf sproeier iets groter gemaakt en blijft nu mooi 35 lopen zonder terug te vallen.
wel heb ik de stationair schoer helemaal moeten indraaien en valt soms uit als ik stil sta ( niet altijd)
ook toen ik de kop van de cilinder eraf haalde bleek er geen pakking tussen te zitte ?
lijkt mij een beetje verkeerD?
wel heb ik de stationair schoer helemaal moeten indraaien en valt soms uit als ik stil sta ( niet altijd)
ook toen ik de kop van de cilinder eraf haalde bleek er geen pakking tussen te zitte ?
lijkt mij een beetje verkeerD?
nu het volgende.
heb net mijn sproeier groter late maken. ( ze hadden pas vanaf 5x...)
nu is hij ong maat 45 maar nu zijn we weer van het begin af aan.
hij remt weer af op top...
ik heb nu wel de stationiar schroef uit kunnen draaien en hij start zonder choke en valt niet meer uit.
de bougie kleur komt nu eindelijk in de buurt van bruin achtig.
woont er soms iemand in limburg omgeving sittard?
en anders wat kan ik nog allemaal proberen?
PS: als ik stil sta en achter kant op til gaat men wiel gewoon hard draaien. ( stationair staat hij goed afgesteld)
heb net mijn sproeier groter late maken. ( ze hadden pas vanaf 5x...)
nu is hij ong maat 45 maar nu zijn we weer van het begin af aan.
hij remt weer af op top...
ik heb nu wel de stationiar schroef uit kunnen draaien en hij start zonder choke en valt niet meer uit.
de bougie kleur komt nu eindelijk in de buurt van bruin achtig.
woont er soms iemand in limburg omgeving sittard?
en anders wat kan ik nog allemaal proberen?
PS: als ik stil sta en achter kant op til gaat men wiel gewoon hard draaien. ( stationair staat hij goed afgesteld)
-
- Quadrunner
- Berichten: 782
- Lid geworden op: di 18 jul, 2006 19:16
- Locatie: veendam
- Contacteer:
ga de cilinder er zo onder uit halen.
tevens viel hij net op de terug weg bij men oma de heletijd uit. zoog niet genoeg benzine aan.. terwijl het net keihard begon te regenen -_-...
weer iets nieuws want naar school heen en terug geen problemen gehad en heb er vandaag nog niks aan gedaan dus..
NEXT
nou dat was het dan dik 5 uur zitten sleutelen. bijna heleblok nagekeken.
- cilinder was nog in top conditie. heb wel even de zuiger opgepoets.
- carb eraf gehaald en helemaal schoon gemaakt.
- luchtfilter schoon gemaakt.
dit allemaal had geen effect en deed nogsteeds het zelfde.
toen maar eens benzine slang verwisseld. maar hij deed niet zelf bij vullen met benzine onder het rijden.
oude weer erop.
infeite was alles in orde zou je dus denken.
er zat een voet pakking op. behalve de kop pakking. ( die moet ik nog halen want de scooter schop had ze nog niet...)
nu kon ik hem aan rennen zonder de hendel in te trekken.
en ook deed hij soms gewoon afremmen onder het aanrennen.
mijn wiel of iets blokkeerde gewoon.
ik weet egt niet meer waar het een zou kunnen liggen
( met de benzine kraan kreeg ik vanmiddag opeens. terwijl ik er nog niks aan gedaan had)
iemand nog enig idee ?
tevens viel hij net op de terug weg bij men oma de heletijd uit. zoog niet genoeg benzine aan.. terwijl het net keihard begon te regenen -_-...
weer iets nieuws want naar school heen en terug geen problemen gehad en heb er vandaag nog niks aan gedaan dus..
NEXT
nou dat was het dan dik 5 uur zitten sleutelen. bijna heleblok nagekeken.
- cilinder was nog in top conditie. heb wel even de zuiger opgepoets.
- carb eraf gehaald en helemaal schoon gemaakt.
- luchtfilter schoon gemaakt.
dit allemaal had geen effect en deed nogsteeds het zelfde.
toen maar eens benzine slang verwisseld. maar hij deed niet zelf bij vullen met benzine onder het rijden.
oude weer erop.
infeite was alles in orde zou je dus denken.
er zat een voet pakking op. behalve de kop pakking. ( die moet ik nog halen want de scooter schop had ze nog niet...)
nu kon ik hem aan rennen zonder de hendel in te trekken.
en ook deed hij soms gewoon afremmen onder het aanrennen.
mijn wiel of iets blokkeerde gewoon.
ik weet egt niet meer waar het een zou kunnen liggen
( met de benzine kraan kreeg ik vanmiddag opeens. terwijl ik er nog niks aan gedaan had)
iemand nog enig idee ?
nou het een en ander is opgelost!
maar waar kan hij nog valse lucht trekken. inlaat kop/voetpakking zijn goed.
ik heb sproeier 41 erin gehad deed het perfect maar moest stationair schroef helemaal indraaien en viel soms uit bij stil staan.
ook gister naar school haalde het net niet en viel uit. kreeg hem pas na school weer aan.
nu sproeier 46 erin maar stottert nu als een debiel... kan nu wel met de stationair schroef afstellen.
ps: bougie was bij 41 te licht en bij 46 weet ik niet zeker maar kwam in de buurt van bruin.
alleen heb ik nu een probleem. aangezien dit een standaard citta is.
is dit er een veel ste grote sproeier voor. ze liggen normaal rond de 36/40
iemand enig idee wat nog te doen
maar waar kan hij nog valse lucht trekken. inlaat kop/voetpakking zijn goed.
ik heb sproeier 41 erin gehad deed het perfect maar moest stationair schroef helemaal indraaien en viel soms uit bij stil staan.
ook gister naar school haalde het net niet en viel uit. kreeg hem pas na school weer aan.
nu sproeier 46 erin maar stottert nu als een debiel... kan nu wel met de stationair schroef afstellen.
ps: bougie was bij 41 te licht en bij 46 weet ik niet zeker maar kwam in de buurt van bruin.
alleen heb ik nu een probleem. aangezien dit een standaard citta is.
is dit er een veel ste grote sproeier voor. ze liggen normaal rond de 36/40
iemand enig idee wat nog te doen