De RZR is inderdaad niet gemaakt voor 4x4 werk of klimmen over rotsen.
I saw another RZR owner who also was having the exact same problems. My low battery warning light was coming on and my check engine light too. I have only two HID lights and the Ipod connection on there and if the charging system is a true 500 watt system like Polaris says then those two items would not bothered it. I could not cut the engine off the whole time we were riding because it would not crank back up. I had to turn off the HID lights and ipod connection just to stay running. Not sure what the issue is at this point.
Waar dat aan ligt is een beetje onduidelijk. Maar verder geen enkele problemen met deze machine zo ver ik zie
Lijkt mij eerder technisch (elektrisch) probleem dan werkelijk te weinig watt geven. Voorlopig zou ik er me niet druk in maken. Laat die RZR maar komen !
Ik heb net met Viktor van Polaris Benelux gesproken. Als ik het mij goed herinner, komt de eerste machine binnen 2 weken al binnen. Dan wel zonder kenteken. Zelfs zonder kenteken lopen ze nu al als warme broodjes, er staan al een aantal in bestelling bij dealers.
Moet bij Polaris dealers al te bestellen zijn. Maar de levertijd is nog weinig over bekend, Polaris heeft veel nodig voor Amerika en levert maar beperkte aantallen aan Europa.
Heb me nu laten zeggen dat ze begin volgend jaar komen, maar nog steeds geen vaste datum en nog geen prijs.
In de VS zijn er nog steeds lange wachtlijsten om te bestellen heb ik gemerkt op paar forums daar, verwacht dus niet dat ze massaal gaan leveren in Europa.