chasisnr laten controleren ?
chasisnr laten controleren ?
Oooiii,
ik zit dus met een tweedehandse quad hier en wil graag weten waar ik het chasis nr kan laten controleren
of de quad niet als gestolen ofzo opstaat ? toch voor de zekerheid he als ik word aangehouden...
yamaha site ofzo nee ? k'heb nog nergens niks gevonden dusjaa... help !
greetzz mon amigos
ik zit dus met een tweedehandse quad hier en wil graag weten waar ik het chasis nr kan laten controleren
of de quad niet als gestolen ofzo opstaat ? toch voor de zekerheid he als ik word aangehouden...
yamaha site ofzo nee ? k'heb nog nergens niks gevonden dusjaa... help !
greetzz mon amigos
waar een weg is, is een weelie
-
- Pro Quadrider
idd , behalve als ze de papaieren enzo ook gestolen hebben,maar dat is al wat moeilijker he
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quad Expert
- Contacteer:
als die gestolen staat, krijg je die niet ingeschreven, wees daar maar zeker van...zilladude schreef:idd , behalve als ze de papaieren enzo ook gestolen hebben,maar dat is al wat moeilijker he
Hetzelfde verhaal dat ik nu papieren liggen heb van men gestolen cbr900. Moest ik nu een cirquitmotor kopen en die willen inschrijven met mijn papieren mag ik dat vergeten... zolang die chassisnummer niet vrijgegeven wordt zijn dat nutteloze papieren.
Als de naam van de verkoper en de papieren overeenkomen dan moet je je geen zorgen maken. Ze stond eerst in lommel en iets daarna weer ergens anders te koop (dit wil natuurlijk niets zeggen over de quad zelf). Je kan altijd de persoon die vermeld staat op het rode boekje contacteren. Ik denk dat die van lommel was en er nog dagelijks mee naar zijn werk reed dus normaal gezien zal hij niet gestolen zijn. Tenzij die andere hem ook nog heeft ingeschreven.
Wrangler 4.0
Terug op zoek naar een banshee
Terug op zoek naar een banshee