dus dikke zever
zal de superstorm komen?
Zal een dikke prop wordenBlasty schreef:Nou bij mij moet er dan toch echt een proppie in de uitlaat anders gaan de auto alarmen af
Ik heb het al,
als ik met de mijne door de stad ga , als ik dan en mijn demper en mijn luchtfilter deksel verwijder.
Als ik door een straat ga en geef gas op laat ik een spoor van piepende ,knipperende,toeterende auto's achter ...
Jouw machine is nog ff wat heftiger getuned...
Een keer samen een rondje door de stad doen blasty
Ik zie het al staan in de krant
Rotterdam.
Vandaag zijn er 2 quads door het centrum van rotterdam gereden die een te luid geluid maakte. Hierdoor zijn er bij 28 auto's het alarm af gegaan. Lokale bewoner vertelde ons: ''Ik werd gek van het gepiep, sommige mensen zijn nog niet thuis geweest en staat de auto nog te piepen''. Het gaat hier over een zwarte Yamaha quad, en een witte Suzuki. Als iemand meer weet, bel dan de Politie van Rotterdam.

Rotterdam.
Vandaag zijn er 2 quads door het centrum van rotterdam gereden die een te luid geluid maakte. Hierdoor zijn er bij 28 auto's het alarm af gegaan. Lokale bewoner vertelde ons: ''Ik werd gek van het gepiep, sommige mensen zijn nog niet thuis geweest en staat de auto nog te piepen''. Het gaat hier over een zwarte Yamaha quad, en een witte Suzuki. Als iemand meer weet, bel dan de Politie van Rotterdam.
-
Randy Yamaha
- Quadrunner

-
kane
- Quad Master

- Contacteer:
ja schoune, diene storm is al bezig ze ni normaal, tis wel in stukskes ...
kpeis dat het ni lang zal duren ...hoe is het bij jullie
tsss tis hier al gedaan nu superstil
kpeis dat het ni lang zal duren ...hoe is het bij jullie
tsss tis hier al gedaan nu superstil
Laatst gewijzigd door kane op do 08 nov, 2007 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu