Gevonden onderwerpen en DQT

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Fonzie
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 103
Lid geworden op: za 21 jul, 2007 22:12

Gevonden onderwerpen en DQT

Bericht door Fonzie »

Op het euroquadweekend men stuurdemper verloren , en kreeg via hier melding dat hij teruggevonden was door een rijder, welke deze bezorgde aan DQT. Na contact te hebben genomen met DQT was de persoon bij wie de demper was snel bekent, en deze ging hem gratis naar mij opsturen, enkel 1 probleem, na vele weken is de stuurdemper nog steeds niet aangekomen, wanneer ik deze persoon contacteer via Pm , geen antwoord meer.
Op hun forum krijg ik ook geen antwoord meer .

Ik ben het eerlijk gezegd beu :x

Graag had ik is gehoord wat jullie hier van denken.
ProBlaster
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1209
Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 22:44
Locatie: in de garage
Contacteer:

Bericht door ProBlaster »

ik vind het heel er voor u da ze zo doen maar ik denk dat ge hem nooit zult zien de stuurdemper :verymad:


maar als ge weet wie of wat zijn naam is dan moet ge eens rond horen somige mensen kunnen via de pc snel achter zijn adres komen :evil:
2-takt zal altijd het beste blijven :)
vanpee jelle
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1401
Lid geworden op: do 10 nov, 2005 10:38
Locatie: in een huis op een stuk grond

Bericht door vanpee jelle »

eerlijk gezegt vind ik dit schandalig als men u belooft van hem gratis optesturen dan moet dat ook gedaan worden ik hoop dat dit in orde komt je kan geen mens meer vertrouwen tegenwoordig. :x :x :verymad: :verymad:
raptor 660 power
Sharky #3
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1557
Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Sharky #3 »

Ben er wel zeker van dat dit wel in orde komt.

Het zijn zeker geen slechte mensen.

Als die gevonden is zal die zeker en vast terug bij jou komen...
KrisZ400
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 979
Lid geworden op: ma 05 apr, 2004 09:42
Locatie: Limburg

Bericht door KrisZ400 »

Gevonden onderwerp? ik denk dat het gevonden voorwerp moet zijn, maar goed...

Ik vind niet dat het hier echt de juiste plaats is om daarover te beginnen, of is het misschien je bedoeling om iemand zwart te maken?
Het gaat over jouw stuurdemper die iemand van onze groep gevonden heeft dus regel dat tussen jullie en niet op een openbaar forum! Hij heeft je zelfs zijn gsm nummer gegeven omdat hij amper tijd heeft om zijn kont af te vegen na het ******** dus laat staan om op een forum te lezen. Ik ben er bijna zeker van dat je nog niet eens hebt proberen te bellen.
Dus voor je hier iemand probeert zwart te maken, pak je telefoon en bel!
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Bericht door zilladude »

ik denk ook dat het wel in orde zal komen hoor, mss zijn ze het gewoon vergeten , kan toch bij iedereen overkomen , ofwel heeft de post het kwijtgespeeld is bij mij ook al gebeurd
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2075
Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

Ga je hier ook al beginnen zagen als je hem wil bel hem op en rij erachter
als je zo begint te zeiken zou ik hem zelfs niet meer opsturen je zou er zelf kunnen achter komen punt andere lijn

hij heeft zelf wijnig tijd dus heb een beetje gedult

en als ik van u was zou ik dat hier niet neer zetten maar als je hem hebt een woordje van dank zou geen kwaad kunnen en hij doet het dan nog op zijn kosten voor u :? :? :? :? :? :?

aan de persoon die hem heeft stuur hem niet op hij kan hem komen halen kan hij het dan eens persoonlijk uitleggen :verymad: :verymad: :verymad: :verymad: :verymad: :verymad: :verymad: :verymad:
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
cobby
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1271
Lid geworden op: ma 16 apr, 2007 13:37
Locatie: ( Belgie )

Bericht door cobby »

Ik denk dat de snelste manier is:
Bel de brave ziel op die hemgevonden heeft en dit ook bekend heeft gemaakt.
Spreek even af wanneer jij kan en hij thuis is en rij er achter.
Zo groot is belgie niet en tremelo ligt redelijk centraal.
Alleen maar voordelen.
- Hij raakt niet zoek bij de post.
- Hij wordt niet beschadigd door verhandeling en weet ik veel.
- Je kan de vinder rechstreeks bedanken.
- Het is de snelste manier.
- En de veiligste

Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3725
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
Locatie: Home
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Regel dit onder elkaar en val ons niet met je prive zaken lastig :roll:
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator
Berichten: 2780
Lid geworden op: do 18 mei, 2006 18:24

Bericht door WJB#222 »

zo als ik al zei op het DQT forum
echt jonge zo ga je niet om met mensen
bel hans op en stop met z eiken AUB
maar je hebt de ballen niet om iemand op te bellen
en darom ga je hem maar zwart loopen maaken op het forum :duimlaag:
2017 raptor 700 SE
rappy 700 rijder
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 782
Lid geworden op: di 18 jul, 2006 19:16
Locatie: veendam
Contacteer:

Bericht door rappy 700 rijder »

ik vraag me ook af als je toch belooft hebt iets op te sturen hoor je dat ook te doen en daar ben je met een beetje geluk 10 minuten mee bezig
dus waarom moet het dan een maand duren?
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2971
Lid geworden op: zo 19 jan, 2003 22:14
Locatie: bree
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

ik lees dit onderwerp net,

nouw fonzie, is het van de lever af nu? :hot:

Ik zal even een verhaaltje vertellen.

Wij zijn aan een project bezig in Luik, 's morgen om 04u45 opstaan, 's avonds met wat geluk rond 18u-19u terug, veel internet zie ik niet meer. indien er een probleem was veronderstelde ik dat fonzie himself mij wel zou opbellen. Blijkbaar heb jij meer tijd om rond te surfen op het web dan mij.

De stuurdemper is inderdaad GEVONDEN op het quadweekend, indien ik deze ZELF wou houden zou ik het net NIET verteld hebben dat we hem hadden gevonden of zie ik dat verkeerd? :muur: Ik heb namelijk al een stuurdemper. niet dat ik die nodig heb want omdat we het zo druk hebben, heb ik zelf niet meer gecrosst met de quad sinds het quadweekend...

schandelig hier, schandalig daar... ik zou het schandalig vinden als we hem lekker gehouden hadden, of fonzie de factuur van het verzenden voorschotelde, dat zou schandalig zijn. Daarom deden we het aanbod om gratis te versturen. Als iemand iets gratis voor mij wou doen dan was ik zeer blij maar ik heb al heel lang ondervonden dat voor niets de zon op gaat...

De stuurdemper komt eraan ...
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
doubletracing
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1129
Lid geworden op: wo 10 nov, 2004 20:11
Locatie: atvland

Bericht door doubletracing »

ey fonzie doe eens normaal jong en rij erom,zal veel minder kosten als een nieuwe stuurdemper denk ik of zie ik dat verkeerd?

@hanzie: verkoop die stuurdemper en ga een goeie pint gaan drinken op de fonzie zijn kosten :bier2:
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3419
Lid geworden op: zo 22 jul, 2007 23:04
Locatie: tienen, belgie

Bericht door zilladude »

doubletracing schreef:ey fonzie doe eens normaal jong en rij erom,zal veel minder kosten als een nieuwe stuurdemper denk ik of zie ik dat verkeerd?

@hanzie: verkoop die stuurdemper en ga een goeie pint gaan drinken op de fonzie zijn kosten :bier2:
ja dat vind ik ook ! :p
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
skooby
Quadfanaat
Quadfanaat
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 23 jul, 2007 12:27
Locatie: Tremelo
Contacteer:

Bericht door skooby »

jongens jongens toch , Fonzie wou gewoon ff laten weten da hij zen stuurdemper nog steeds niet heeft gekregen en dat hij het wel raar vind om na een lange tijd "verzonden" te zijn nog steeds niets ontvangen heeft . hoe zouden jullie zelf zijn als jullie iets kwijt waren en hij zou "opgestuurd" worden en hij is nog steeds niet aangekomen. dat is toch doodnormaal dat hij zo reageerd. als ze zeggen dat hij is opgestuurd en hij is nog steeds niet aangekomen denk je toch elke avond voor je wil bellen , "wie weet steekt hij morgen in de bus dus wacht ik nog wel ff om te bellen". als DQT geen tijd had om eem op te sturen hadden ze het gewoon moeten zeggen of iets laten weten dat er vertraging achter zat.
waarom deze chaos Fonzie wou gewoon ff weten wat jullie er van vonden, en hierdoor ook te weten komen waar de stuurdemper zich ergens bevind of wat er nog gaat gebeuren.

Eerlijk is eerlijk , als je iets vind en je kent de eigenaar bezorg je hem het terug dus ge moet geen pint gaan drinken los het op een normale manier op

sKooBy
landmower or monstertruck everything with a engine is made for me!

check it out -> http://skooby.myphotoalbum.com
Plaats reactie