Gevonden onderwerpen en DQT

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1178
Lid geworden op: di 17 jul, 2007 22:11
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

ge neemt me de woorden uit de mond skooby :D :duimhoog:
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
de_jerre
Quadrider
Quadrider
Berichten: 393
Lid geworden op: wo 06 jun, 2007 17:16
Locatie: halle (duh)
Contacteer:

Bericht door de_jerre »

ik ga geen partij kiezen MAAR... ik deel skooby zijn mening Maar fonzie hadook wel de moeite kunne doen om een telefoon in de handen te nemen en even te bellen want 7 cent per minuut is geen 200-300 € kwijt. dus het is er is een beetje slecht gecomminiceerd meer niet dus no big deal he guys :wink:
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
Tramonto
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1450
Lid geworden op: zo 04 jun, 2006 14:05
Locatie: vlaams-brabant

Bericht door Tramonto »

Lijkt me opgelost.

Als je je stuurdemper in de bus krijgt, verdient Hanzie wel een Danku.

Maar eind goed al goed, iedereen tevreden :p

Toegevoegd na 8 seconden:

Lijkt me opgelost.

Als je je stuurdemper in de bus krijgt, verdient Hanzie wel een Danku.

Maar eind goed al goed, iedereen tevreden :p :duimhoog:
Fonzie
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 103
Lid geworden op: za 21 jul, 2007 22:12

Bericht door Fonzie »

wel wel wel,

Natuurlijk heeft niemand gelezen dat ik paar weken geleden op het forum bij DQT had gezet dat ik hem zelf zou komen halen, maar dit moest nietmeer want hij was verstuurd. en dit is niet het geval !

Als ik wil zeiken dan geef ik de link naar het forum, of vermeld ik deze persoon zijn naam, heb ik bewust niet gedaan.
Uiteindelijk wou ik niemand zwart maken.

Heb in het begin gebeld met deze persoon en alles ging in orde komen, ik wou het geld voor de verzending overschrijven, maar dat hoefde niet. Wanneer hij nog geen tijd gehad heeft om deze te versturen neem ik da goe aan, maar vertel dan NIET dat ge hem verstuurd hebt he ! !
Ge hebt hier zelf een fout gemaakt door niet eerlijk te antwoorden toen ik voorstelde om hem zelf komen optehalen, want je zei toen dat hij op 19/10 verstuurd was. We zijn nu 8/11 das bijna 3 weken verder. Zolang doet de post er ni over om een pakje te leveren, dus is er ergens iets mis gegaan, ik probeer uittezoeken wat, is dat verkeerd?

Ik zou idd opnieuw kunnen bellen, daar ben ik misschien fout geweest, maar ik zal nog eerst een paar dagen afwachten en hopen, ik check nu al vele weken men brievenbus, dus een paar dagen kunnen er nog bij.
Plaats reactie