~ BootyLiciouS ~
beste is steeds in een spuitkabine natuurlijk he
morja voor enkel die stukken een spuitkabine moeten betalen is wel erg
dus je kan het eigenlijk al beter zelf doen
stukken goed matschuren,niet te grof
ontvetten
plastiekprimer spuiten
grondlaag spuiten
schuren indien lopers of stof
ontvetten
lagen kleur spuiten
vernis spuiten
leg ze in een warme ruimte en zie dat de stukken kunnen uitharden,da wil zeggen,niet achter 2u terug op u quad steken mor liever een paar dagen ergens warm leggen
en dan gaat dat zeker proper blijven ,zelfs als je er is tegen zit
morja voor enkel die stukken een spuitkabine moeten betalen is wel erg
dus je kan het eigenlijk al beter zelf doen
stukken goed matschuren,niet te grof
ontvetten
plastiekprimer spuiten
grondlaag spuiten
schuren indien lopers of stof
ontvetten
lagen kleur spuiten
vernis spuiten
leg ze in een warme ruimte en zie dat de stukken kunnen uitharden,da wil zeggen,niet achter 2u terug op u quad steken mor liever een paar dagen ergens warm leggen
en dan gaat dat zeker proper blijven ,zelfs als je er is tegen zit
Hey,
Als ge wilt kan ik da aan mijne collega vragen op t werk,die heeft daar een speciaal hechtingsprodukt voor dat hem gebruikt voor bumpers enzo,en kheb hem al eens kappen van nen R6 zien spuiten en da gaat wel iets rapper dan nen quad hé
Die is wel deze week in verlof maar dinsdag begint hem terug.En moet hem dan wel doen als hij iets anders moet spuiten,want enkel daarvoor mag hij het spuitkcabine ni opzetten.
Maar kheb voor hem al nen bumper gereed liggen dat hem moet spuiten als hem terug is kwestie om mijn gasten wa aant werk te houden hé
Moet ze dan maar demonteren en zeggen wa kleurke dat ge da wilt,int roze of appelblauwzeegroen,...
Grtz
Sprot
Als ge wilt kan ik da aan mijne collega vragen op t werk,die heeft daar een speciaal hechtingsprodukt voor dat hem gebruikt voor bumpers enzo,en kheb hem al eens kappen van nen R6 zien spuiten en da gaat wel iets rapper dan nen quad hé
Die is wel deze week in verlof maar dinsdag begint hem terug.En moet hem dan wel doen als hij iets anders moet spuiten,want enkel daarvoor mag hij het spuitkcabine ni opzetten.
Maar kheb voor hem al nen bumper gereed liggen dat hem moet spuiten als hem terug is kwestie om mijn gasten wa aant werk te houden hé
Moet ze dan maar demonteren en zeggen wa kleurke dat ge da wilt,int roze of appelblauwzeegroen,...
Grtz
Sprot
-
- Pro Quadrider
ja em heeft dik gelijk ! :p
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
thx man , heb er al eentje naar men goesting gevondenjona schreef:je moet maar eens zien op ebay.com voor je licht covers. zijn in een paar kleuren te verkrijgen
grtzzzz
jona
in het weekend eens bekijken hoe dat juist ineen zit dat ebay gedoe
ook mooie billets
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~