Polaris Outlaw 450 MXR
-
- Quadrunner
- Contacteer:
volgende week zaterdag gaak hem afhalen bij polaris duitsland.
de outlaw 525.dan nog hellemaal ombouwen andere armen.achter brug.de as.stuurstang en al die dingetjes.
'hopen hem binnen een week wedstrijd klaar tehebben.
moet alleen nog zien waar we de onderdelen vandaan halen.
jah heb vant jaar met een yfz gereden.
de outlaw 525.dan nog hellemaal ombouwen andere armen.achter brug.de as.stuurstang en al die dingetjes.
'hopen hem binnen een week wedstrijd klaar tehebben.
moet alleen nog zien waar we de onderdelen vandaan halen.
jah heb vant jaar met een yfz gereden.
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
kijk hier even www.rathracing.com
-
- Quadrunner
- Contacteer:
he ik ben nu bezig met mijn outlaw 450 mxr je kunt bij rath racing alles bestellen ik heb ze compleet af gezien met dat spul en t ziet er goed stevig uit.mijn armen enzo komen deze week binnen ik wil in december gaan trainen en alles afstellen dus ik heb nog ff de tijdyamaha king schreef:bedankt.
heb je misschien ook site's waar je voor armen enzo kunt vinden ?
ktm 560 powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
-
- Quadracer
- Contacteer:
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Begint idd interessant te worden in de 450 klasse. Alle merken hebben nu een 450 en er kan eindelijk een mooie strijd losbarsten.
Ik vrees wel dat we van de nieuwkomers in 2008 nog niet zoveel moeten verwachten. Het duurt minstens een jaar vooraleer teams/rijders/quads ingespeeld raken, kinderziekten opgelost hebben en juiste tuning stukken en afstelling gevonden zijn. Ook bij ons was dat zo, zowel met de YFZ destijds als het eerste jaar met de W-tec.
Ik denk dat de echte strijd pas in 2009 gaat losbarsten. Vrees dat 2008 nog steeds door LTR, YFZ en hopelijk paar W-tecs gedomineerd wordt. Voor Outlaw wordt het nog wat krap, en voor KFX, DS450 en KTM zeker want die staan nog in hun kinderschoenen.
Ik vrees wel dat we van de nieuwkomers in 2008 nog niet zoveel moeten verwachten. Het duurt minstens een jaar vooraleer teams/rijders/quads ingespeeld raken, kinderziekten opgelost hebben en juiste tuning stukken en afstelling gevonden zijn. Ook bij ons was dat zo, zowel met de YFZ destijds als het eerste jaar met de W-tec.
Ik denk dat de echte strijd pas in 2009 gaat losbarsten. Vrees dat 2008 nog steeds door LTR, YFZ en hopelijk paar W-tecs gedomineerd wordt. Voor Outlaw wordt het nog wat krap, en voor KFX, DS450 en KTM zeker want die staan nog in hun kinderschoenen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad Master
- Contacteer:
TF schokkers ?