###BLACK 350 R STREETMACHINE###

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Het spul waar ik hem mee poets is niet overal te vinden , ik gebruik meguiars :wink:ik breng het mee van de meetings. Is ook sponsor van ons.
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

die hebben wij :P me vader gebruikt die, voor op de sport auto :D heb ik eens geluk .
dan gaa ik nu eens testen :P
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white . :crossercool:

Suzuki my way of life Afbeelding

Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

KEVIN-RAPTOR #6 schreef:Ja is is ieder zijn mening he :wink: dezde velgen wat ik nu heb is echt naar mijn goesting , en blijkbaar heb ik een goede smaak , omdat er toch vele zijn die dezelfde hebben gekocht na mij. :wink: :duimhoog: :rock:
neen da wil zeggen dat die mensen ook ne goeie smaak hebben... :p

niet tegenstaande word de quad er beter op dan ervoor vind ik
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door boss Adly »

Flangler wat ben jij negatief op andermans projecten :?
Groetjes thuis!

:D
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

tsss waar staat er iet negatiefs...

als ik den uwen niet schoon vind is het zo he,daar gaat het hem er hier niet over :!: :!:

vind de kevin zijn quad er idd enkel mooier op worden

vond het met die 1ste velgenset op niets trekken,de scooterbanden dat em had ook niet maar deze set up kan me zeker bekoren ,vandaar dat ik zeg dat em er schoner op word he

wa moet ik zeggen iets wat de waarheid niet is...

daar zijn de mensen vet mee he

ontopic terug :roll:
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

FlangleR schreef:tsss waar staat er iet negatiefs...

als ik den uwen niet schoon vind is het zo he,daar gaat het hem er hier niet over :!: :!:

vind de kevin zijn quad er idd enkel mooier op worden

vond het met die 1ste velgenset op niets trekken,de scooterbanden dat em had ook niet maar deze set up kan me zeker bekoren ,vandaar dat ik zeg dat em er schoner op word he

wa moet ik zeggen iets wat de waarheid niet is...

daar zijn de mensen vet mee he

ontopic terug :roll:
dat vind ik ook
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
DaZoe
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door DaZoe »

vrijheid van meningsuiting :buig:

ieder zijn smaak en ik geef kevin gelijk dat deze set pakken beter staat als die daarvoor
more bling*bling* :D :duimhoog:
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Ik vond die chroom velgen ook wel mooi, maar het het geheel paste eigenlijk niet meer samen. Daar kwam dan nog eens bij dat Kevin iets van mij meegekregen heeft op het gebied van velgen en dat is namelijk : een velg moet in mijn ogen een diepe boord hebben.

Hoe dieper de boord en velg, hoe liever ik ze zie. Dat is bij mij altijd al zo geweest en ik vrees dat het altijd zo zal blijven bij mij. Maar ja dat is natuurlijk mijn idee en mijn manier van denken.

Die scooterbanden die heel even op de quad hebben gestaan was ook niet 100% onze zin achteraf gezien, maar we vonden het geen optie om met die dure velgen de randen vrij te hebben liggen en vandaar toen op het moment die keuze.

De banden die er nu opliggen vind ik gewoon super en hebben alle eigenschappen die wij graag hebben : breed, platte rug, mooi profiel en een super baanvastheid.

Deze set up vind ik persoonlijk gewoon prachtig maar daarom hoeft niet iedereen het even mooi te vinden. Dat kan trouwens ook niet want ieder heeft natuurlijk zijn smaak.

1 ding weet ik zeker en dat is dat deze quad naar ons eigen gevoel en eigen hart is opgebouwd. En dit is tenslotte het belangrijkste van alles, gewoon dat wij hem mooi vinden ongeacht wat anderen ervan vinden.

Tijdens de wintermaanden zullen we nog wel verschillende updates doen die in ons hoofd rondspoken en wie weet wat er nog allemaal in onze verwrongen geest opkomt :wink:
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

jou kenende zal het wel goe komen! :wink:
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

Ik ben zeker als ge een paar dagen uw medicatie niet neemt dat er wreedaardige ideetjes boven komen :mrgreen:

Dus laat da pillekastje maar dicht :afgestudeerd:
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Hoe zit het nu eigenlijk met de lichten van de quad. Schijnen deze nog sterk genoeg in het donker met die covers? Vind dat namelijk een zeer interessant mod'je :)
Charger69
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Charger69 »

Dat geeft nog heel veel licht hoor. Ge kunt er ook H7 lampjes insteken en dan is de lichtsterkte natuurlijk nog groter :wink: :duimhoog:
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Dit weekend op de beurs heb ik een zeer mooi aanbod gekregen . Namelijk of ik met de quad naar stuttgart wou gaan (in duitsland => ongeveer 400km) voor een proffesionele fotoreportage in een fotostudio voor in een quadmagazine.

Tegen volgend seizoen zal hij wel weer een andere look hebben dmv een kleine aanpassing.

De modificatie wat ik zei komt wss deze week maar heb nog geen tijd en goesting gehad.

Kevin.
Tramonto
Quadracer
Quadracer

Bericht door Tramonto »

Super, voor wanneer is die shoot, en in welk magazine zal het gepubliceerd worden? :p :duimhoog:
boss Adly
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door boss Adly »

Gefeliciteerd kevin!

Lijkt me een hele eer! :buig: :duimhoog: :duimhoog: :duimhoog: :knikduim: :knikduim: :spieren: :spieren: :bier2: :bier2:

Neem der 1 op! (of meer)
Groetjes thuis!

:D
Gesloten