###BLACK 350 R STREETMACHINE###
-
- Quadverslaafde
Merk ik daar geen ander gashendeltje?
En die spiegels passen er wel op .
Ben der nie zot van ma smaken verschillen nu eenmaal.
Ze staan wel mooi laat daar geen twijfel over zijn.
Grts
En die spiegels passen er wel op .
Ben der nie zot van ma smaken verschillen nu eenmaal.
Ze staan wel mooi laat daar geen twijfel over zijn.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadverslaafde
-
- Quad Master
- Contacteer:
mooie mod , maar er zijn mooiere ...
groeten kane
groeten kane
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Quadverslaafde
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
-
- Quadverslaafde
Yep idd de oude gashendel terug erop gezet. De aftermarket gashendel is iets breder van blok ( dus waar de kabel in bevestigd is ), en daardoor kwam de spiegel net niet ver genoeg naar buiten om mooi symmetrisch te staan met de andere.
Persoonlijk vind ik het dekseltje met de gravure RAPTOR erin mooier dan de andere. Dus zullen we waarschijnlijk deze winter maar aan het werk gaan om deze originele te modificeren.
Op de foto lijkt het ook dat de spiegels redelijk hoorg staan, maar in het echt valt dat eigenlijk reuze mee.
Dus nu natuurlijk weer een aftermarket gashendel te koop
Persoonlijk vind ik het dekseltje met de gravure RAPTOR erin mooier dan de andere. Dus zullen we waarschijnlijk deze winter maar aan het werk gaan om deze originele te modificeren.
Op de foto lijkt het ook dat de spiegels redelijk hoorg staan, maar in het echt valt dat eigenlijk reuze mee.
Dus nu natuurlijk weer een aftermarket gashendel te koop
Een geluk dat je de originele duimgas nog niet van de hand gedaan hebt.
Moet zeggen dat de spiegels ook beter tot hun recht komen zonder de handbeschermers.
Grts
Moet zeggen dat de spiegels ook beter tot hun recht komen zonder de handbeschermers.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Pro Quadrider
weer een bling bling stuk bij
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadverslaafde
bedankt , voor de raptor is het een zware maand drie weekends achtereen beurs . Vorige week big twin beurs , dit weekend (vanaf morgenvroeg ) nog een beurs samen met onze amerikaan DESOTO en volgende week motosalon. ... Zware maand als ge het mij vraagd
Tegen volgend seizoen ziet hij er weer anders uit maar dat is nog een tijdje he ... Zoals ik al zei eerst weer eens zorgen voor een ander speelgoedje . Want ik kan met de raptor mijn eigen soms niet meer volgen qua modificaties De winterdagen zijn toch ook lang dus we zullen weer wat dingen uit vinden zeker (gelijk altijd) Deze maand heb ik toch geen tijd zowieso om te veranderen , hij is toch elk weekend weg dusja
Dus wss dan tot zondagavond he , kzal wel wat foto's plaatsen.
Tegen volgend seizoen ziet hij er weer anders uit maar dat is nog een tijdje he ... Zoals ik al zei eerst weer eens zorgen voor een ander speelgoedje . Want ik kan met de raptor mijn eigen soms niet meer volgen qua modificaties De winterdagen zijn toch ook lang dus we zullen weer wat dingen uit vinden zeker (gelijk altijd) Deze maand heb ik toch geen tijd zowieso om te veranderen , hij is toch elk weekend weg dusja
Dus wss dan tot zondagavond he , kzal wel wat foto's plaatsen.