marokko 2007
-
- Quadfanaat
- Berichten: 83
- Lid geworden op: ma 01 aug, 2005 10:40
- Locatie: Haasdonk - Beveren
- Contacteer:
marokko 2007
mannekes
voor diegene die het wat willen volgen Ard zal regelmatig
verslag uitbrengen op www.quadtime.nl
allez morgen vertrekt ons materiaal en wij zijn vrijdag weg.
vrijdagavond zijn we al in Nador .
peter.
voor diegene die het wat willen volgen Ard zal regelmatig
verslag uitbrengen op www.quadtime.nl
allez morgen vertrekt ons materiaal en wij zijn vrijdag weg.
vrijdagavond zijn we al in Nador .
peter.
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Ben heel benieuwd hoe het gaat verlopen met de Rhino. Kun je nog paar foto's plaatsen van de vertrekkensklare Rhino en wat je hebt aangepast ?
Succes daar en hou ons op de hoogte via de site ! Heel mooie site trouwens.
Succes daar en hou ons op de hoogte via de site ! Heel mooie site trouwens.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadfanaat
- Berichten: 83
- Lid geworden op: ma 01 aug, 2005 10:40
- Locatie: Haasdonk - Beveren
- Contacteer:
hallo
[quote="No Limit YFZ"]Ben heel benieuwd hoe het gaat verlopen met de Rhino. Kun je nog paar foto's plaatsen van de vertrekkensklare Rhino en wat je hebt aangepast ?
ja der is eigelijk wel veel aan verandert , ze zeggen dat ik piet just bent maar ik ben
tevreden met het resultaat en dat is wat telt. wat was belangrijk: 1 een snelheid kunnen aanhouden
van 80 KM /U zonder dat de motor stukdraaid bij 30° en 10u aan en stuk piste kunnen rijden zonder dat de
motor verhit, 2 150L bagage mogelijkheid afsluitbaar,3 benzine voor min. 400 KM .heb 58 L bij, het test verbruik ligt nu rond 13,8/100 . ik heb de RHINO 2000KM test gereden
zal straks nog en paar fotos nemen .
peter
[quote="No Limit YFZ"]Ben heel benieuwd hoe het gaat verlopen met de Rhino. Kun je nog paar foto's plaatsen van de vertrekkensklare Rhino en wat je hebt aangepast ?
ja der is eigelijk wel veel aan verandert , ze zeggen dat ik piet just bent maar ik ben
tevreden met het resultaat en dat is wat telt. wat was belangrijk: 1 een snelheid kunnen aanhouden
van 80 KM /U zonder dat de motor stukdraaid bij 30° en 10u aan en stuk piste kunnen rijden zonder dat de
motor verhit, 2 150L bagage mogelijkheid afsluitbaar,3 benzine voor min. 400 KM .heb 58 L bij, het test verbruik ligt nu rond 13,8/100 . ik heb de RHINO 2000KM test gereden
zal straks nog en paar fotos nemen .
peter
-
- Quadrunner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
- Locatie: zelzate
- Contacteer:
allez succes he
uw madam had er toch veel goesting in
en ge hebt zelfs bompa meegenomen
zal t volgen
uw madam had er toch veel goesting in
en ge hebt zelfs bompa meegenomen
zal t volgen
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quad Master
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
- Locatie: zakkemakke
-
- Quadfanaat
- Berichten: 83
- Lid geworden op: ma 01 aug, 2005 10:40
- Locatie: Haasdonk - Beveren
- Contacteer:
mannekes
marokko 2007 was super. iets meer dan 3000km gereden.onze Rhino heeft de reis perfekt uitgereden ,een maal is het koelwater over gekookt na een snel stuk van 20km waar we boven de 80 km/H reden en het meer dan 30°was
eigelijk ons eigen schuld gestop direkt de motor stilgelegd na enkele seconden begon het water uit het
expansievat te spuiten :oops:daarna hebben we de motor maar stilgelegd nadat de ventilator was gestopt,
en geen problemen meer gehad. 1 lekke band gehad (de enigste nagel in de woestijn )
geen olie verbruikt op de 3000km
om op zeker te spelen heb ik op 1500km de riem vervangen was trouwens niets aan te zien aan de oude riem. verschillende etapes hebben Stienne en ik samen gereden in de RHINO was perfekt te doen(honda
lieten we achter in het hotel voor enkele dagen) persoonlijk vind ik dat de RHINO beter en sneller te rijden is op de boluitgesleten pistes dan en quad die schiet steeds van het eene maar het andere spoor.
der zijn ongeveer 1000 fotos genomen met de groep dus er zullen wel wa goeie bij zitten(hoop ik toch)
Ard zal er de beste van op quadtime zetten.
allez nu gaan we is nadenken wat we in 2008 gaan doen
sowieso kan ik al ne tweede gaan bouwen want ons Stienne heeft de Rhino in beslag genomen
dus de honda is te koop , rincon 650 bj 2005 7000 miles 5500 euros
marokko 2007 was super. iets meer dan 3000km gereden.onze Rhino heeft de reis perfekt uitgereden ,een maal is het koelwater over gekookt na een snel stuk van 20km waar we boven de 80 km/H reden en het meer dan 30°was
eigelijk ons eigen schuld gestop direkt de motor stilgelegd na enkele seconden begon het water uit het
expansievat te spuiten :oops:daarna hebben we de motor maar stilgelegd nadat de ventilator was gestopt,
en geen problemen meer gehad. 1 lekke band gehad (de enigste nagel in de woestijn )
geen olie verbruikt op de 3000km
om op zeker te spelen heb ik op 1500km de riem vervangen was trouwens niets aan te zien aan de oude riem. verschillende etapes hebben Stienne en ik samen gereden in de RHINO was perfekt te doen(honda
lieten we achter in het hotel voor enkele dagen) persoonlijk vind ik dat de RHINO beter en sneller te rijden is op de boluitgesleten pistes dan en quad die schiet steeds van het eene maar het andere spoor.
der zijn ongeveer 1000 fotos genomen met de groep dus er zullen wel wa goeie bij zitten(hoop ik toch)
Ard zal er de beste van op quadtime zetten.
allez nu gaan we is nadenken wat we in 2008 gaan doen
sowieso kan ik al ne tweede gaan bouwen want ons Stienne heeft de Rhino in beslag genomen
dus de honda is te koop , rincon 650 bj 2005 7000 miles 5500 euros
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Was schitterend om jullie avonturen te volgen. Fijn dat jullie alleen maar wat kleine probleempjes gehad hebben.
Wat was er nu juist allemaal veranderd aan de Rhino ? Het overkoken is toch iets dat me nog steeds intrigeert. Had je al grotere radiator gemonteerd of zit de standaard er nog in ? Volgens mij is die radiator gewoon veel te klein. Als ik zie wat er onder W-tec zit dan kan die van de Rhino er twee keer in...
Voor mensen die veel offroad in de modder rijden zou ik radiator trouwens achter de zetels monteren zodat ze beter beschermd zitten tegen modder en makkelijker te kuisen. Maar in jouw geval voor 't zand speelt dat geen rol.
Ik kijk alvast uit naar jullie volgende avonturen !
Wat was er nu juist allemaal veranderd aan de Rhino ? Het overkoken is toch iets dat me nog steeds intrigeert. Had je al grotere radiator gemonteerd of zit de standaard er nog in ? Volgens mij is die radiator gewoon veel te klein. Als ik zie wat er onder W-tec zit dan kan die van de Rhino er twee keer in...
Voor mensen die veel offroad in de modder rijden zou ik radiator trouwens achter de zetels monteren zodat ze beter beschermd zitten tegen modder en makkelijker te kuisen. Maar in jouw geval voor 't zand speelt dat geen rol.
Ik kijk alvast uit naar jullie volgende avonturen !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadfanaat
- Berichten: 83
- Lid geworden op: ma 01 aug, 2005 10:40
- Locatie: Haasdonk - Beveren
- Contacteer:
yep
Wat was er nu juist allemaal veranderd aan de Rhino ? Het overkoken is toch iets dat me nog steeds intrigeert. Had je al grotere radiator gemonteerd of zit de standaard er nog in ? Volgens mij is die radiator gewoon veel te klein. Als ik zie wat er onder W-tec zit dan kan die van de Rhino er twee keer in...
er zit een grotere radiator+oliekoeler op. het probleem was dat er dat stuk snel werd gereden boven de
80 per uur meer dan 20 km aan en stuk nieuwe piste ,was zeer warm en geen wind en de rhino was max beladen (juist alle tanks vol 58l benzine ,6lwater gekocht en met 2 personen der in+slaapgrief voor 2)
eigelijk had Stienne voor ze stopte een paar 100 m langzaam moeten rijden zodat de motor de kans krijgt
om zijn warmte af te geven aan het koelcircuit ,door de motor direct na de zware belasting stil te leggen
stopt de circulatie en kan het water dat in de cylinderkop zit beginnen koken met gevolg dat het expansievat
overloopt (zoals ne koffiezet) we hebben de motor laten afkoelen water opgedaan het systeem ontlucht
en verder gereden .heeft zich ook niet meer voor gedaan daarna wel de raad aan ons Stienne
gegeven om pas de motor stil te leggen als de ventielator was gestopt.
ben er ondertussen van overtuigt dat de rhino een zeer sterk tuig is want de Wessen knalde er maar op los
en heeft de eindmeet ook gehaald weliswaar met enkele kleine probleemkes
peter.
Wat was er nu juist allemaal veranderd aan de Rhino ? Het overkoken is toch iets dat me nog steeds intrigeert. Had je al grotere radiator gemonteerd of zit de standaard er nog in ? Volgens mij is die radiator gewoon veel te klein. Als ik zie wat er onder W-tec zit dan kan die van de Rhino er twee keer in...
er zit een grotere radiator+oliekoeler op. het probleem was dat er dat stuk snel werd gereden boven de
80 per uur meer dan 20 km aan en stuk nieuwe piste ,was zeer warm en geen wind en de rhino was max beladen (juist alle tanks vol 58l benzine ,6lwater gekocht en met 2 personen der in+slaapgrief voor 2)
eigelijk had Stienne voor ze stopte een paar 100 m langzaam moeten rijden zodat de motor de kans krijgt
om zijn warmte af te geven aan het koelcircuit ,door de motor direct na de zware belasting stil te leggen
stopt de circulatie en kan het water dat in de cylinderkop zit beginnen koken met gevolg dat het expansievat
overloopt (zoals ne koffiezet) we hebben de motor laten afkoelen water opgedaan het systeem ontlucht
en verder gereden .heeft zich ook niet meer voor gedaan daarna wel de raad aan ons Stienne
gegeven om pas de motor stil te leggen als de ventielator was gestopt.
ben er ondertussen van overtuigt dat de rhino een zeer sterk tuig is want de Wessen knalde er maar op los
en heeft de eindmeet ook gehaald weliswaar met enkele kleine probleemkes
peter.
-
- Quadrunner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
- Locatie: zelzate
- Contacteer:
schuune foto's
hoe heeft die Tomcar dat gedaan ?
enne valt er nog te discuteren over de prijs v stienne hare rincon
hoe heeft die Tomcar dat gedaan ?
enne valt er nog te discuteren over de prijs v stienne hare rincon
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -