Suzuki ltz en Raptor's
-
- Quadfanaat
-
- Quadfanaat
Dat is dan toch iemand die nog gelooft in sprookjesde_jerre schreef:zo is er iemand dat met zen raptor 350 een ltr bijhoudt
Een raptor 350, met welke mods dan ook, zal nooit een LTR kunnen bijhouden, daar is het verschil wat té groot voor.
En de 350 en de LTZ zijn moeilijk met mekaar vergelijkbaar. Het blok van een LTZ is een stuk moderner, en heeft waterkoeling, enz... Hierdoor is het verschil in vermogen zo groot.
-
- Quadfanaat
-
- Quadfanaat
en honda kan je vergelijken met de suzuki ltz /kawa kfx maar daan een klein beetje minder vermogenvinni_the_racer schreef:vraagje: wat zijn pistons?
En de raptor gaat 100km/h. Hoeveel seconden duurt het van 0 tot 100?
Gr Vincent
is de trx 400 ex honda ook een beginners quad?
en wat is de topsnelheid?
en hoeveel seconden duurt het van 0 tot 100?
en ja een honda is ook een hele goeie quad !
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene
Yow kerel, seg ik verkoop mijne quad ook. Ik ben ook van Limburg, ik zit hier al meer als een jaarke op het forum. Een paar mensen kennen mij en mijn quad ook. Ik heb men machien altijd goed onderhouden en ik ben er 2 keer mee gaan crossen en ik moet zeggen dat was me heel goed bevallen. Ik heb ook nog een paar leuke optie's moest ge hier interesse in hebben ? Ge kunt men berichten eens nagaan, beetje bijlezen, dan weet ge wat ge koopt
Over de prijs valt dus te onderhandelen en zou het zeker fijn vinden moest ik mijne quad hier op het forum nog in het oog kunnen houden
Moest ge nog vragen ofzo hebben, dan stelt ge ze maar gerust.
Mijne link(daar staat ne foto tussen van mijn motorblok die foto is genomen toen hem + 6000km had) Dan hebt ge een idee hoe goed en proper ik men machien hield
http://www.2dehands.be/propere-yamaha-r ... 18095.html
Ik heb hier ook nog heéél veel recente foto's van men quad. Ergens op mijn oude computer staat nog een filmke. Maar ge zijt ook altijd vrijblijvend om eens langs te komen he.
Groeten Tom
-
- Quadfanaat
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Blokken zijn het zelfde. Ik zou als ik jou was een www.google.com gebruiken of de zoekfunctie. Elke vraag van dit topic had je op deze manier kunnen vinden.
Jij hebt zo sneller antwoordt en wij hoeven niet 100 keer de zelfde vragen te lezen
Jij hebt zo sneller antwoordt en wij hoeven niet 100 keer de zelfde vragen te lezen
voor met een quad competitie te rijden mag men in princiepe waneer men onder de 15 is niet met meer als 125cc 2-takt of 250 4-takt rijden maar bij enkele bonden mag het toch vbm bv de enigste snelle quad die hier aan voldoet is een w-tec van 15000 euro met een honda 250 blok in maar ik vindt dit persoonlijk een beetje te veel voor bij de jeugd mee te rijden