bedrading ltr 450

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
quadpower#89
Quadfanaat
Quadfanaat

bedrading ltr 450

Bericht door quadpower#89 »

ik rijdt competitie met een suzuki ltr 450, ik heb geen papieren voor deze quad. Om later eventuele problemen met fishes te voorkomen, heb ik besloten, om stoplichtcontact, en concatct om te starten aan de koppeling, door te verbinden.
ook heb ik de witte fische achter de batterij doorverbonden. maar nu start hij niet meer. ik heb wel niet getest direct nadat ik gesoldeert had, dus weet ik niet zeker dat dat het probleem is.
vanmij is geel met rood verbonden, en oranje met blauw. is dit juist, de kabels komen in elk geval niet warm, en er zijn geen zekeringen gesmolten, dus kortsluiting heb ik niet denkik.
wat ik ook heb, is dat het waarschuwingslichtje van de benzine brand. maar te tank is vol.

kan iemand mij aub helpen?
yamahakoppel
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door yamahakoppel »

kun je niet proberen de draden terug origineel aan te sluiten kan zijn dat er iets nu geen stroom meer krijgt

vonkt je bougie nog

dat contact voor te starten aan de koppeling zoals je zegt is dat wel te goei en als de quad uit vitesse staat gaat hij dan ook niet
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
quadpower#89
Quadfanaat
Quadfanaat

euh, de fishes ie uitgeknipt zijn, zijn al weggegooit. ik ben dom geweest.
ik weet niet of de bougie nog vonkt, het is at veel werk om heel die tank eraf te vijzen, terwijl ik denk dat die draden het probleem zullen zijn, maar ik durf ze niet zomaar te veranderen, want wat als ze dan toch juist zaten...
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

Doorzoek het electrische schema van de quad eens, dat zal je wel wat slimmer maken.

Hoe ben je te werk gegaan om contacten door te verbinden? ik hoop toch aan de hand van het werkplaatshandboek, en niet "zomaar", want een LTR zijn nie zomaar wa draadjes meer die je kan doorverbinden, maar daan hangt een hele CPU achter, die een heel aantal waardes controleert op hun juistheid.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
quadpower#89
Quadfanaat
Quadfanaat

euh, ik heb aleen "owner's manuel", en daar staat dat niet in.
ik heb de contacten 1 voor 1 afgeknipt. stoplichtcontacten, heb ik niet verbonden maar geisleerd.en die fishe achter de batterij, is een gewone fishe. ik dacht althans dat ik dezelfde draad aan dezelfde gesoldeert had als daarvoor, maar nu tijfel ik aan mezelf.maar ik snap niet waarom het lichtje brand dat de brenzinetank leeg is.

ik ga eens die kabels lossolderen, en kijken of het lichtje daarna nog brandt
Plaats reactie