Mijn quad
Mijn quad
Enkele maanden geleden aangekocht.
Ik heb er al veel plezier aan beleefd en hoop dat dit nog lang zo zal blijven.
Verder staat hij helemaal origineel en dit zal waarschijnlijk ook zo blijven.
Het enige waar ik aan denk zijn een beter computertje (km teller) want een fietscomputertje is ook niet alles,
en handvatbeschermers.
ps: de moto is niet van mij, die is van een vriend.
Ik heb er al veel plezier aan beleefd en hoop dat dit nog lang zo zal blijven.
Verder staat hij helemaal origineel en dit zal waarschijnlijk ook zo blijven.
Het enige waar ik aan denk zijn een beter computertje (km teller) want een fietscomputertje is ook niet alles,
en handvatbeschermers.
ps: de moto is niet van mij, die is van een vriend.
Laatst gewijzigd door gertj op ma 21 apr, 2008 22:29, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Pro Quadrider
mooi , maar ga je geen spoorverbreders zetten ? is echt veel leuker dan hoor
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben deze zomervakantie verhuisd van Kortrijk naar Poperinge, naar de jagerstraat. Die container was dus waarschijnlijk van onze buurman! De moto is van een vriend uit Marke, die nu en dan wel eens passeert om een toertje te gaan rijden.
Spoorverbreders laat ik voorlopig achterwege, rij precies nog maar enkele maandjes rond! Zijn spoorverbreders niet eerder voor als je vaak op verharde wegen rijdt of heb ik dat verkeerd op? Ik rij namelijk liefst door t gès en de moze
Spoorverbreders laat ik voorlopig achterwege, rij precies nog maar enkele maandjes rond! Zijn spoorverbreders niet eerder voor als je vaak op verharde wegen rijdt of heb ik dat verkeerd op? Ik rij namelijk liefst door t gès en de moze
- yamahakoppel
- Quad GOD
met spoorverbreders kun je op elk type ondergrond rijden het verbeterd de stabiliteit van de quad hij wordt 9 cm breder en als dat geen probleem is voor sommige doorgangen zou ik het aanradengertj schreef: Zijn spoorverbreders niet eerder voor als je vaak op verharde wegen rijdt of heb ik dat verkeerd op? Ik rij namelijk liefst door t gès en de moze
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quadracer
- Contacteer:
enkele nieuwe fotos!
momenteel is hij binnen voor een eerste onderhoud. binnenkort steek ik er handvatbeschermers en een trailteck tellertje op, fotos volgen.
momenteel is hij binnen voor een eerste onderhoud. binnenkort steek ik er handvatbeschermers en een trailteck tellertje op, fotos volgen.
Laatst gewijzigd door gertj op di 08 apr, 2008 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.