coolboyke schreef:lol , ik juist dezelfde km/teller op mijn brommer, maar de mijne is van mbk
Deze kilometerteller zat standaard bij de homologatiekit
Ja , maar had al zoveel geld ingestoken aan optie's demper was iets van een 380 euro en de complete uitlaatlijn 900 euro ( was me iets te duur ! )Tom 350r schreef:Ik vind het alleen een klein beetje jammer van de voorbocht. Ge hebt zo een shieke demper dan kon ge toch ook dieje voorbocht vervangen. Dieje originele voorbocht moet ge blijven poetsen want anders gaat dieje ter snel slecht uitzien. Met zo een inox voorbocht ofzo valt dit echt pakken beter mee en iets meer vermogen
Ik had met een ander tandwiel vanvoor, dynojet kit, en een volledige uitlaatlijn maar een 8 per uur verschil. Nu gaat men quad max. 94 op de teller dus heel betrouw zijn ze precies nie
Allesinds gaat ge ter veel plezier aan beleven aan u machien en das het voornaamste.
Groeten Tom
pinkers zijn niet verplicht... maar dan moet je je arm uitstekenraptor350 schreef:Omdat ze verpicht zijn voor op straat ( duuuh )L crosser schreef:alleen een vraagje waarom heb je voorpinkers je ziet ze toch niet achter die bullbar
maar voor de verderest mooie quad
En in het donker zie je ze heel goed hoor
Vanwaar zijt ge ergens ? Moest ge van limburg zijn dan zie ik da wel eens zitten voor ne tour te gaan maken. Dan spreken we eens af met nog een paar man met ne raptor 350. Waar hebt ge hem gekocht? Quadshop ?raptor350 schreef:Ja , maar had al zoveel geld ingestoken aan optie's demper was iets van een 380 euro en de complete uitlaatlijn 900 euro ( was me iets te duur ! )Tom 350r schreef:Ik vind het alleen een klein beetje jammer van de voorbocht. Ge hebt zo een shieke demper dan kon ge toch ook dieje voorbocht vervangen. Dieje originele voorbocht moet ge blijven poetsen want anders gaat dieje ter snel slecht uitzien. Met zo een inox voorbocht ofzo valt dit echt pakken beter mee en iets meer vermogen
Ik had met een ander tandwiel vanvoor, dynojet kit, en een volledige uitlaatlijn maar een 8 per uur verschil. Nu gaat men quad max. 94 op de teller dus heel betrouw zijn ze precies nie
Allesinds gaat ge ter veel plezier aan beleven aan u machien en das het voornaamste.
Groeten Tom
Is wel idd spijtig dat ie zo rap roest Ik begin het nu al wat te zien !
Ja idd , bedankt ! Ben vanplan om er veel mee te crossen
PS : heb gisteren op men digitale teller 110km/u gereden en was nog niet in zen hoogste toeren
Yow,Tom 350r schreef:Vanwaar zijt ge ergens ? Moest ge van limburg zijn dan zie ik da wel eens zitten voor ne tour te gaan maken. Dan spreken we eens af met nog een paar man met ne raptor 350. Waar hebt ge hem gekocht? Quadshop ?raptor350 schreef:Ja , maar had al zoveel geld ingestoken aan optie's demper was iets van een 380 euro en de complete uitlaatlijn 900 euro ( was me iets te duur ! )Tom 350r schreef:Ik vind het alleen een klein beetje jammer van de voorbocht. Ge hebt zo een shieke demper dan kon ge toch ook dieje voorbocht vervangen. Dieje originele voorbocht moet ge blijven poetsen want anders gaat dieje ter snel slecht uitzien. Met zo een inox voorbocht ofzo valt dit echt pakken beter mee en iets meer vermogen
Groeten Tom
Is wel idd spijtig dat ie zo rap roest Ik begin het nu al wat te zien !
Ja idd , bedankt ! Ben vanplan om er veel mee te crossen
PS : heb gisteren op men digitale teller 110km/u gereden en was nog niet in zen hoogste toeren
Ja jong € 900 das al een pak geld he
Alle tot de volgende, yuuw