Antiroest vergelijkingstest
-
- Quadracer
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Je mag bijkomende eigenschappen niet vergeten. WD40 heeft ook een reinigende functie. Een vervuild motorblok met ingebrande modder gaat beetje bij beetje terug proper worden met WD40.
Het lijkt mij ook in de test dat die superwax ofwel dik spul is (wat waarschijnlijk geen mooi uitzicht geeft op bvb plastiek) of dat de was dik is aangebracht. De dikte van de laag zal waarschijnlijk de doorslag gegeven in de test (volgend op de chemie les hierboven waarin gesteld wordt dat je moet afschermen van lucht).
Ervaringen met WD40 zijn goed dus waarom veranderen. Ik koop ze in bussen van 5 liter
Denk dat er niemand is die zijn quad maand laat buiten staan in de regen. Dus als je telkens na wassen inspuit met WD denk ik nog steeds dat het een super product is.
Kopen in bussen van 5 liter en met vernevelaar aanbrengen maakt het trouwens ook goed betaalbaar.
Het lijkt mij ook in de test dat die superwax ofwel dik spul is (wat waarschijnlijk geen mooi uitzicht geeft op bvb plastiek) of dat de was dik is aangebracht. De dikte van de laag zal waarschijnlijk de doorslag gegeven in de test (volgend op de chemie les hierboven waarin gesteld wordt dat je moet afschermen van lucht).
Ervaringen met WD40 zijn goed dus waarom veranderen. Ik koop ze in bussen van 5 liter
Denk dat er niemand is die zijn quad maand laat buiten staan in de regen. Dus als je telkens na wassen inspuit met WD denk ik nog steeds dat het een super product is.
Kopen in bussen van 5 liter en met vernevelaar aanbrengen maakt het trouwens ook goed betaalbaar.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
idd WD40 is een goed product, gewoon regelmatiger gebruiken , niet zoals in de test, als ze in de test vaseline (niet in spuitbus) hadden gebruikt was dit waarschijnlijk ook beter dan WD40, gewoon omdat het langer hecht, maar ik zie niemand zijn quadje insmeren met vaseline om daarna extra kuis te hebben om het zand dat erin zit te verwijderen, wordt een smerig papje op die manier
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadracer
is ook net wat ik bedoel Jelle, ik vind die test eigenlijk misleidend,
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Weetje, dit is een test zoals er 1000 zijn ! in mijn ogen dikke zever ! doe de zelfde test is op alu en het resultaat kan volledig anders zijn !
Elk product is gewoon anders ,en dus voor elk product bestaat er een test dat dat product dat je wil verkopen het beste uitkomt
Als je een perfectionist bent koopje een 10tal soorten producten en gebruikje ze voor wat ze het beste geschikt zijn.en dat word dan de winnaar in die bepaalde specifieke test.maar in een andere test kan dat spul totaal niet werken .
of anders koopje een product dat je voor alle doeleinde kunt gebruiken vb.WD40. hiermee kun je veel testen doorkomen maar zal in geen enkele specifieke test de winnaar worden.maar mss wel de winnaar als je 10 verschillende testen doet en die resultaten optelt...
aan jou de keuze !
Elk product is gewoon anders ,en dus voor elk product bestaat er een test dat dat product dat je wil verkopen het beste uitkomt
Als je een perfectionist bent koopje een 10tal soorten producten en gebruikje ze voor wat ze het beste geschikt zijn.en dat word dan de winnaar in die bepaalde specifieke test.maar in een andere test kan dat spul totaal niet werken .
of anders koopje een product dat je voor alle doeleinde kunt gebruiken vb.WD40. hiermee kun je veel testen doorkomen maar zal in geen enkele specifieke test de winnaar worden.maar mss wel de winnaar als je 10 verschillende testen doet en die resultaten optelt...
aan jou de keuze !
- cyberdrone
- Quadracer
Ik gebruik ook WD40, alleen krijg ik er wel een kleine allergische reactie van als het op mijn handen komt tijdens het vernevelen . Ik krijg dan wat jeuk en netelroos voor een tijdje maar nooit voor echt lang ..(neen er komt gaan vocht uit de blaasjes )
Vaseline heb ik ooit op een chroom bumper gewreven van mijn old-timer die ik ooit had, man man man wat een ellende om dat daar volledig af te krijgen na de winter , dat doe ik nooit meer.
Vaseline heb ik ooit op een chroom bumper gewreven van mijn old-timer die ik ooit had, man man man wat een ellende om dat daar volledig af te krijgen na de winter , dat doe ik nooit meer.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
- Quadrunner
- Contacteer:
feiten,dat zie ik in die test... theorieen zijn geen praktijk he
vaseline is zeer goed om de kontakten/fiches in te vetten
vaseline is zeer goed om de kontakten/fiches in te vetten
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quad Expert
- Contacteer:
mij verkoop je geen bus wd40meer. wd40 is goed om alles behalve aluminium te beschermen of te smeren alsook kunststof.
is goed voor stalen onderdelen en of als kruipolie te gebruiken.
wd40 droogt uit, spuit het eens op je kappen? wat krijg je dan? matte vlekken. smeer is bevoorbeeld een koppelingshendel een maand aan een stuk met wd40? wat krijg je dan? het hele ding is uitgesleten.
Spuitbaar vet in bus (wurth) om alles te smeren en siliconen spray om alles mooi blinkend en roestvrij te houden. wd40 voor als je iets niet los krijgt, maar daar heb ik nog andere dingen voor.
greetz
is goed voor stalen onderdelen en of als kruipolie te gebruiken.
wd40 droogt uit, spuit het eens op je kappen? wat krijg je dan? matte vlekken. smeer is bevoorbeeld een koppelingshendel een maand aan een stuk met wd40? wat krijg je dan? het hele ding is uitgesleten.
Spuitbaar vet in bus (wurth) om alles te smeren en siliconen spray om alles mooi blinkend en roestvrij te houden. wd40 voor als je iets niet los krijgt, maar daar heb ik nog andere dingen voor.
greetz