rappy 700 rijder schreef:
mag ik ff vragen waar dit op slaat?
check pb
back on topic
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
ja kris, tijgetje nie boos zijn he foutjes gebeuren nu eenmaal he!
ik vondt het al raar dat mijn broer hem niet gepost had ik had hem nochtans getrokken daar was ik zeker van
wel moet ik toegeven dat ik een heel slechte fotograaf ben en dat er foto's mislukt zijn!
zoals die jongens die achteraan staan die moet ik morgen opnieuw trekken die foto's waren niet om aan te zien!
RoBiN schreef:
Van wie is die 2de Kfx met stickerset van One op ?
Grtz, Robin
die is van snowy een kameraad van ons maar heeft ook een topic hier
Groetjes Kris
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
dat zal wel leuk zijn geweest , wouw ik wel bij zijn ^^ , heb vandaag ook gedaan , maar dan in de modder , me vader had me met de hogendruk afgespoten ik en me quad was wel cool
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
ja was heel fijn was eigenlijk het top moment van de dag.
het kleine parcour was minder fijn maar toen de grote zaal in over de hoge drempel uit.
het was alleen en beetje glad toen ik hem op 2 zijwielen trok lag hem bijna op zen zij ff voetje moeten zetten
alleen ik heb gedrift tijgetje niet die durfde niet goed met de 700 met hare doet ze dat ook bij mij op't werk zalig plaats om dat te doen
ze rijd wel met de 700 maar driften durfde ze niet
Groetjes Kris