ik was een beetje speurwerk aan het doen op internet, en kwam een dinli en een goes tegen. Bijde zijn oranje, 450cc, kappen lijken het zelfde.
Maar op dit forum staan wat gebruikersreaktie's van beide quads, en de dinli is nog wel redelijk, maar de goes moet je laten staan volgens de gebruikers. Is dit niet hetzelfde produkt dan?
dinli en goes
dinli en goes
had Barossa 250cc, SMC captain 300cc, Bombardier ds 650cc, Can Am Renegade 800cc met Dalton Clutch kit, had een Honda 400trx, heb nu wederom een Bombardier ds 650 Baja en voor de zoon een Polaris outlaw 90
- cyberdrone
- Quadracer
- Berichten: 1022
- Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
- Locatie: meldert
ik weet niet of ze hetzelfde zijn, maar ik denk niet dat GOES een slecht merk is. Ik denk dat GOES als Dinli in Duitsland verkocht word maar ben het niet zeker
Als je nog eens verder zoekt op dit forum zal je wel positieve reacties lezen over de GOES 520, en in Activ Quad magazine van vorige maand staat er een test van 2 GOES modellen, en die bleek toch ook positief te zijn, nog even verder zoeken, en misschien eens een testrit zien te versieren eer er een oordeel over te vellen.
Als je nog eens verder zoekt op dit forum zal je wel positieve reacties lezen over de GOES 520, en in Activ Quad magazine van vorige maand staat er een test van 2 GOES modellen, en die bleek toch ook positief te zijn, nog even verder zoeken, en misschien eens een testrit zien te versieren eer er een oordeel over te vellen.
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
ik heb gereden op een 450 dinli, genoeg power, maar ik lees op het forum dat de 450 dinli matig is qua framewerk(lasnaden e.d.)
Dit is natuurlijk te verhelpen met een goed lasapparaat.
Ik vond hem wel lekker groot, en qua budget, koop je geen yamaha voor dat geld..(of iets verglijkbaars in dit formaat)
Blok is van polaris?Moet dan goed zijn toch?
Dit is natuurlijk te verhelpen met een goed lasapparaat.
Ik vond hem wel lekker groot, en qua budget, koop je geen yamaha voor dat geld..(of iets verglijkbaars in dit formaat)
Blok is van polaris?Moet dan goed zijn toch?
had Barossa 250cc, SMC captain 300cc, Bombardier ds 650cc, Can Am Renegade 800cc met Dalton Clutch kit, had een Honda 400trx, heb nu wederom een Bombardier ds 650 Baja en voor de zoon een Polaris outlaw 90
- cyberdrone
- Quadracer
- Berichten: 1022
- Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
- Locatie: meldert
Tja, ik heb zelf geen persoonlijke ervaring met Dinli of GOES, ik denk dat het een beetje tezien valt van wat je met de quad wil doen. Als je zo een merk koopt moet je wel beseffen dat het prijsverschil hem ergens in zit, en op bepaalde vlakken zeker en vast zal moeten onder doen tegenover een bekend merk. Moest ik nu een nieuwe quad kunnen betalen zou ik zelf naar een GOES 520 overstappen..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Als dit zo is dan zal dit beresterk zijn, maar mijn ervaring met polaris is dat de stukken heel duur zijn.stef schreef: Blok is van polaris?Moet dan goed zijn toch?
Ik kan nu pech gehad hebben, maar de prijzen kwamen van een oficiele polaris dealer.
Dus mischien interesante aankoopprijs maar informeer ook even naar de wisselstukken.
Ik wil niemand afschrikken begrijp me niet verkeerd maar toch even nakijken.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
Goes 450 en Hyosung TE 450
De Goes 450x is een Hyosung TE 450. Deze worden gemaakt in korea. Hyosung maakt en maakte ook vele producten voor suzuki LT 160 SV 650 etc.
Goes is dus een hyosung met ander kleur plastic en sticker en een hoger prijskaartje. Zijn beide goede machines met redelijke vering etc. Maar er mag wel iets beter worden afgewerkt. Hyosunng kost in NL incl BPM BTW € 7.195,- en de goes doet iets van € 7.974,-
dus raad ik aan om bij origineel te blijven Hyosung welke al een groter dealer netwerk heeft via de motoren etc
Goes is dus een hyosung met ander kleur plastic en sticker en een hoger prijskaartje. Zijn beide goede machines met redelijke vering etc. Maar er mag wel iets beter worden afgewerkt. Hyosunng kost in NL incl BPM BTW € 7.195,- en de goes doet iets van € 7.974,-
dus raad ik aan om bij origineel te blijven Hyosung welke al een groter dealer netwerk heeft via de motoren etc