Quad Tuning (.nl) stopt
-
- Quad Expert
-
- Quad Master
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Hey Ralph.
Het is echt jammer om hier te lezen dat je ondanks je inzet niet genoeg zakencijfer kan draaien. Het is jammer genoeg niet voor iedere shop weggelegd om een goede omzet te halen.
Het kan allemaal soms raar gaan. Er zijn bvb shops hier in België zoals Quadcentrale, Quadfun en Jumpingjet die een zeer grote omzet halen en zelfs nog medewerkers en werkvolk erbij moeten nemen. Maar ja, dat is weer hier in België hé en daar schiet jij niets mee op.
In ieder geval gun ik je een goede baan met een behoorlijk loon zodat je ten volste kan blijven genieten van uw hobby.
Greetz, Guido.
Het is echt jammer om hier te lezen dat je ondanks je inzet niet genoeg zakencijfer kan draaien. Het is jammer genoeg niet voor iedere shop weggelegd om een goede omzet te halen.
Het kan allemaal soms raar gaan. Er zijn bvb shops hier in België zoals Quadcentrale, Quadfun en Jumpingjet die een zeer grote omzet halen en zelfs nog medewerkers en werkvolk erbij moeten nemen. Maar ja, dat is weer hier in België hé en daar schiet jij niets mee op.
In ieder geval gun ik je een goede baan met een behoorlijk loon zodat je ten volste kan blijven genieten van uw hobby.
Greetz, Guido.
-
- Quad Master
toch ben ik er zeker van dat dat goed was gaan draaien ralph. je hebt hier zeer veel kennisen zitten en je hebt veel verstand van quads, maarja tis natuurlijk altijd een eigen keuze
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
-
- Quadrider
hoi Ralph.jammer om te horen dat je stopt met quadtuning.ik wil je in ieder geval bedanken voor de geleverde service en je veel succes wensen in de toekomst.
MVG fastrogeke
MVG fastrogeke
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=404
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
-
- Quadrunner
- Contacteer:
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Personen die interesse hebben in overname, kunnen een email sturen naar overname@quadtuning.nl
Vermeld daarin je naam, adres, leeftijd en eventueel bedrijfsnaam, ook wat jouw idee is bij de overname (wat ben je van plan met quadtuning.nl?). Je krijgt dan een document toegestuurd met daarin de benodigde informatie.