Black Airpainted 385 cc Warrior
Als uw quad geen modder nimeer gaat zien en alleen nog asvalt.
Gaat ge dan de tandwiel verhouding ook aanpassen om het toerental onder kontrole te houden?
Deze vraag omdat ik bij die van mij een groot verschil merk alleen al door even wielen te wisselen.
Gaat ge dan de tandwiel verhouding ook aanpassen om het toerental onder kontrole te houden?
Deze vraag omdat ik bij die van mij een groot verschil merk alleen al door even wielen te wisselen.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
- yamahakoppel
- Quad GOD
ja de stukken zijn net aangekomen maar is iets verkeerd bij
verhouding word ook aangepast
was al aangepast maar word nog eens aangepast
want die heeft bi jons eigenlijk altijd allee op de asfalt gereden
verhouding word ook aangepast
was al aangepast maar word nog eens aangepast
want die heeft bi jons eigenlijk altijd allee op de asfalt gereden
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
-
- Pro Quadrider
das wel minder dat er het verkeerde bij is !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
- yamahakoppel
- Quad GOD
ja inderdaad maar we gaan zien wat we kunnen doen als het mooi is en past dan houden we het omda ik er nog ni veel heb gezien da da heeft
Groetjes Kris
Nu maakt ge er een paar nieuwschierig zenne.
Waaronder ikzelf .
Waaronder ikzelf .
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
- yamahakoppel
- Quad GOD
haha dat weet ik ja maar ik ga het straks samen met kris eens bekijken en dan weet ik meer
Groetjes Kris
- yamahakoppel
- Quad GOD
net bericht gekregen van de firma dat het inderdaad fout was maar normaal moet het passen dus als de look goed is houden we het
ook hebben we gezegt dat we dat nu niet kunnen bekijken omdat alles binnen is om te poederlakken maar dat was geen probleem we mogen over twe weken iets laten weten en als het dan niet goed is word het op het kosten terug opgehaalt en word ons geld terug gestord
nu hopen dat de look schoon is anders is het weer iets langer wachten maja alles heeft zijn up en down's
juist de kw veren willen monteren... fout rap gebelt zegt die man moet passen de nummer door gegeven , is juist zegt hij
op de doos staat een raptor 700 is altijd zo zegt hij je moet naar de nummer kijken maar het zijn de zelfde als de 700 de lengte is ook te lang dus terug met de rommel of TE KOOP
ook hebben we gezegt dat we dat nu niet kunnen bekijken omdat alles binnen is om te poederlakken maar dat was geen probleem we mogen over twe weken iets laten weten en als het dan niet goed is word het op het kosten terug opgehaalt en word ons geld terug gestord
nu hopen dat de look schoon is anders is het weer iets langer wachten maja alles heeft zijn up en down's
juist de kw veren willen monteren... fout rap gebelt zegt die man moet passen de nummer door gegeven , is juist zegt hij
op de doos staat een raptor 700 is altijd zo zegt hij je moet naar de nummer kijken maar het zijn de zelfde als de 700 de lengte is ook te lang dus terug met de rommel of TE KOOP
Groetjes Kris
-
- Pro Quadrider
amaai ook ni veel geluk precies !
banshee power !
- yamahakoppel
- Quad GOD
eigenlijk is het probleem dat er voor een warrior weinig of geen modificaties zijn
er zijn verschillende mensen die hoog bij laag beweren dat de raptor 350 de zelfde is als de warrior op een paar details na zelfs onze verdeler
eigenlijk heb ik al een PAAR veel details gevonden
en ik dacht wat onderdelen bij quadfun te bestellen voor de prijs te kunnen drukken
ik had ze beter bij mijn verdeler gekocht als ze dan niet paste was dat rapper opgelost en andere stukken gezocht. Nu moet ik ze terug sturen en hopen dat de nieuwe bestelde onderdelen wel passen
tijgetje ziet het ni meer zitten moet haar ook nog opkrikken heb nog veel werk vanavond spijtig dat ze niet zo snel kan worden opgekrikt als de 700 dus mannen alle hulp welkom om haar terug te motiveren (via dit topic, niet persoonlijk zal ik wel doen )
er zijn verschillende mensen die hoog bij laag beweren dat de raptor 350 de zelfde is als de warrior op een paar details na zelfs onze verdeler
eigenlijk heb ik al een PAAR veel details gevonden
en ik dacht wat onderdelen bij quadfun te bestellen voor de prijs te kunnen drukken
ik had ze beter bij mijn verdeler gekocht als ze dan niet paste was dat rapper opgelost en andere stukken gezocht. Nu moet ik ze terug sturen en hopen dat de nieuwe bestelde onderdelen wel passen
tijgetje ziet het ni meer zitten moet haar ook nog opkrikken heb nog veel werk vanavond spijtig dat ze niet zo snel kan worden opgekrikt als de 700 dus mannen alle hulp welkom om haar terug te motiveren (via dit topic, niet persoonlijk zal ik wel doen )
Groetjes Kris
De moed niet laten zakken, het is toch slecht weer de volgende weken.
Dus in de regen rijden is ook niet tof.
En als de juiste spullen dan toekomen heb je der mischien nog meer voldoening van.
Nu heb je iets meer tijd om na te denken over wat er nog moet komen en hoe je dit best doet.
Kan nog leuke ideetjes opleveren
Je weet nooit wat er in je opkomt.
Grts
Dus in de regen rijden is ook niet tof.
En als de juiste spullen dan toekomen heb je der mischien nog meer voldoening van.
Nu heb je iets meer tijd om na te denken over wat er nog moet komen en hoe je dit best doet.
Kan nog leuke ideetjes opleveren
Je weet nooit wat er in je opkomt.
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
- yamahakoppel
- Quad GOD
net is het zonnetje terug beginnen te schijnen, goed nieuws, gekregen de kw veren worden geruild en de rest past dus het komt allemaal goed
bedankt aan iedereen om een beetje te helpen ik zie het weer volledig zitten
bedankt aan iedereen om een beetje te helpen ik zie het weer volledig zitten
Groetjes Kris