wantjes #9 schreef:kent er nog iemand een betere mop?stefvv schreef: Volgens de rechter die onze uitspraak gedaan heeft, ben je ALTIJD in fout wanneer je de weg verlaat, dus met andere woorden als je op de weg blijft geen probleem, ga je ervanaf, ben je ofwel op privé terrein, dit kan zijn van, ofwel een gewone burger, de staat, bosbeheer enz, en ben je steeds strafbaar.(niet op u bedoeld hoor stefvv)
Ze mogen mij altijd eens komen pakken op een openbare landweg...
Als ik dan hang, dien ik 585000(bij benadering hé) klachten in, elk weekend...
wandelaars, fietsers, neukende konijnen,...allemaal in fout! allé vooruit! goe bezig
neukende konijnen

en lesbische koeien
  en lesbische koeien

Dat vind ik er ook van.
 Dat vind ik er ook van.
 ).
 ). ... en vroeg of laat zal het er wel van komen volgens mij, en dat hebben we dan allemaal te danken aan onze beste wildcrossers
 ... en vroeg of laat zal het er wel van komen volgens mij, en dat hebben we dan allemaal te danken aan onze beste wildcrossers   
  want ik heb echt geen zin om een boete te krijgen, of mijn quad in beslag te laten nemen
  want ik heb echt geen zin om een boete te krijgen, of mijn quad in beslag te laten nemen   . T'zou natuurlijk spijtig zijn dat ik alleen maar over de openbare weg zal kunnen rijden
 . T'zou natuurlijk spijtig zijn dat ik alleen maar over de openbare weg zal kunnen rijden   maarja, beter dat dan niks.
  maarja, beter dat dan niks.
 want ik wil nie constant over mijn schouder loeren om te zien of een ne smurf mij de bon wil opzwieren.
 want ik wil nie constant over mijn schouder loeren om te zien of een ne smurf mij de bon wil opzwieren.  .
 .