Filterstof
Dacht het al maar we zoeken verder.Rik350 schreef:Nee dit is hele andere stof dat filtert niet en als het wel filtert laat het lucht niet optimaal door is er domweg niet voor gemaakt om te filteren dus.
Ga ook eens prijs vragen voor onderstaande :
LT-Z400
'03/'04 Complete Power Flow Kit 153909c
The Power flow kit contains 1 aluminum flange, 1 airfilter,1 airfilter cage, 1 O-ring, 1 Wing bolt, 3 bolts
en LT-Z400
'03 Air Box Cover 160053
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
-
- Quad Expert
- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
zolang het mousse is met open kanaaltjes is het nagenoeg even goed voor filterdoeleinden als speciale filterstof.
Enkel op letten dat de mousse niet uit 50% gesloten belletjes bestaat.
En ik zou ook voor hele dunne lapjes mousse gaan (+-5mm), om de restrictie zoveel mogelijk te beperken.
Enkel op letten dat de mousse niet uit 50% gesloten belletjes bestaat.
En ik zou ook voor hele dunne lapjes mousse gaan (+-5mm), om de restrictie zoveel mogelijk te beperken.
White LTZ-450 - powered by MSD -
Of meteen een airbox cover van twinair samen met Complete Power Flow KitMika schreef:Ik vind dit een beetje vergezocht met al die verschillende mousse. Koop gewoon een Twinair (€12.95 bij quadshop, lol )! Voor die prijs kan je toch niet klommelen è
Bestaat ook voor een 400ex mika
http://www.twinair.com/2004/appl_atvpowerflow.htm
Ik vind er wel geen foto van weer en weet niet meteen wie die in België liggen heeft
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Kheb vandaag de quad eens wat uit één gedraaid en denk dat ik iets compleet anders ga doen!
De 'snorkel' (is toch die doorzichtige buis waarlangs hij lucht pakt?) gaat weg en aan die opening komt een filter (uit wat weet ik nog niet).
Achteraan de airbox, boven de swingarm dus, wouden we een K&N als secundaire filter gebruiken die we plaatsen op een nog te maken gat (wat dus ook voor véél meer flow zorgt), de lid gaat ofwel helemaal weg ofwel boren we er een tien tal gaten in die opgevuld worden met dezelfde filter stof die gebruikt gaat worden op het gat wat de snorkel achterlaat!
Dit alles gecombineerd met een 'nieuw' merk van schuimfilter (TD was het dacht ik), moet voor een compleet nieuwe rij-ervaring zorgen
De 'snorkel' (is toch die doorzichtige buis waarlangs hij lucht pakt?) gaat weg en aan die opening komt een filter (uit wat weet ik nog niet).
Achteraan de airbox, boven de swingarm dus, wouden we een K&N als secundaire filter gebruiken die we plaatsen op een nog te maken gat (wat dus ook voor véél meer flow zorgt), de lid gaat ofwel helemaal weg ofwel boren we er een tien tal gaten in die opgevuld worden met dezelfde filter stof die gebruikt gaat worden op het gat wat de snorkel achterlaat!
Dit alles gecombineerd met een 'nieuw' merk van schuimfilter (TD was het dacht ik), moet voor een compleet nieuwe rij-ervaring zorgen