zet er een kmteller op dan hoef je hem toch niet te begrenzen ?
anders dacht ik dat je dat aan het doosje van je gashendel wel kon regelen door deze in en uit te vijzen , maar ben niet zeker .. niet echt een krak in begrenzen
je mag er theoretisch inderdaad niet meer dan 45 km/u mee rijden maar dan stop je gewoon met gas geven aan 45km/u.
als je nu eens op een veld zou rijden dan kan je niet eens de volle power gebruiken
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
De schroef van de gashendel heb ik geprobeerd maar, Het duurt dan gewoon langer voordat hij op toeren komt de snelheid wordt dan weinig geregeld..! Misschien is het, het makkelijkst als ik een km teller erop zet, en dan gewoon 50 rijden!
Maar het is niet mogelijk op snelheid te begrenzen, zodat je bij 50 komt en een signaal gaat naar de bobien!
Bedankt,
ik heb ook een blaster met landbouw papieren, al aantal keren voorbij poliete controle gereden zonder aangehouden te worden, en dat was sneller dan 45 hoor. (+nog met 2man op de quad).